Xboxlife forum

Årgang 1972 har brug for hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Årgang 1972 har brug for hjælp

Indlægaf YOTAK. » 28. dec 2017 21:44

Hvordan sætter man et billede ind i en tråd :D
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Årgang 1972 har brug for hjælp

Indlægaf Mysticurse » 29. dec 2017 12:15

Jeg ved man kan bruge andre sider til at dele med også, men bruger selv altid siden her. Så viser dig hvordan du bruger det her.
Oppe i hjørnet på forsiden, er der skal du vælge "Share". Der inde vælger du så hvilket billede du gerne vil dele... dog skal du bemærke at filen højst må fylde 500Kb. Jeg plejer så at bruge Paint til at gøre billedet mindre med.
Derefter skal du trykke "Upload valgte fil", og så komme der flere muligheder du kan vælge. Der vælger/markere du hele teksten under der hvor der står "BB Kode:".

Billede

Den tekst sætter du så ind i dit indlæg/tråd der hvor billedet skal være ;-)

Så kommer det til at se sådan her ud - billedet kommer først frem når du deler opslaget (Minus den røde firkant selvfølgelig):

Billede

Håber det hjalp noget..?? Ellers må du lige sige til hvis du er i tvivl om noget ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+2

Re: Årgang 1972 har brug for hjælp

Indlægaf YOTAK. » 29. dec 2017 12:52

Super 1000 tak for hjælpen
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86

+1

Re: Årgang 1972 har brug for hjælp

Indlægaf Mysticurse » 29. dec 2017 13:32

YOTAK. skrev:Super 1000 tak for hjælpen

Var skam så lidt ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron