Xboxlife forum

Kan ej uploade til One Drive

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kan ej uploade til One Drive

Indlægaf Benja190782 » 17. nov 2017 08:16

Hej,

Jeg kan lige pludselig ikke uploade mine billeder og film til hverken One Drive eller Xbox Live fra min Xbox One X.
Det gik fint for nogle dage siden, men nu står den konstant på 0% uanset hvad jeg prøver at uploade.

Har endda prøvet at slette noget på min One Drive, men kan der overhovedet blive pladsmangel på sådan en sky?

Nogle der kan hjælpe?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Kan ej uploade til One Drive

Indlægaf ShumwayDK » 17. nov 2017 14:08

Du kan sagtens løbe tør for plads i skyen, da du ikke har uanet plads.
For den gratis OneDrive har du maks 5gb at gøre godt med. Det kan dog være højere hvis du signede op før grænsen blev sat ned. Det var engang i 2016 de gik fra 15 til 5

Der er så vidt jeg husker også begrænsninger på hvor stor den enkelte fil må være, men jeg kan sgu ikke lige finde det nu.

Men OneDrive burde ikke have noget med at upload af f.eks. klip til xbox live. Tester lige når jeg kommer hjem.

Generelt synes jeg ikke xbox live har kørt skide godt de seneste dage. Download af spil har været langsomt og jeg har gentagne gange haft problemer med at komme i storen eller gwg sektionen.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Kan ej uploade til One Drive

Indlægaf CaptainKicker » 17. nov 2017 14:23

Benja190782 skrev:Hej,

Jeg kan lige pludselig ikke uploade mine billeder og film til hverken One Drive eller Xbox Live fra min Xbox One X.
Det gik fint for nogle dage siden, men nu står den konstant på 0% uanset hvad jeg prøver at uploade.

Har endda prøvet at slette noget på min One Drive, men kan der overhovedet blive pladsmangel på sådan en sky?

Nogle der kan hjælpe?


Jeg har præcis samme problem, og det er opstået efter den nye update.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kan ej uploade til One Drive

Indlægaf ShumwayDK » 17. nov 2017 16:36

Jeg har lige testet og jeg kan godt uploade til både xbox live og onedrive. Det kan selvfølgelig være de har fået fikset det i mellemtiden. Men shit hvor er det langsomt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Kan ej uploade til One Drive

Indlægaf Benja190782 » 18. nov 2017 00:16

Ja nu fik jeg så i det mindste uploadet et billede - det tog så 12 minutter for et enkelt billede. Synes der plejer at gå 1-2 min. maks.

Uploader den egentlig selv en video færdig i baggrunden hvis man f.eks. slukker konsollen? Dumt spørgsmål?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Kan ej uploade til One Drive

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2017 13:23

Jeg har lige prøvet at uploade et par FIFA mål til OneDrive... videoerne kommer fint op, men filerne er korrupte og kan derfor ikke afspilles :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster