Xboxlife forum

Forvirret over Share Games feature.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Forvirret over Share Games feature.

Indlægaf Benja190782 » 10. nov 2017 19:45

Jeg synes godt nok ikke det er særligt indlysende, hvordan man opsætter sine to konsoller op i samme husstand.

Nu hvor jeg har fået min nye Xbox One X vil jeg give min søn den almindelige Xbox One.

Er det rigtigt forstået at han skal logge ind med hans gamertag på min nye Xbox One X og sætte den til "My Home Xbox"

Hvorefter at jeg skal logge ind på hans almindelige Xbox One med mit gamertag og sætte den til "My Home Xbox"

Så at de konsoller, som vi hver især IKKE spiller på er sat til " My Home Xbox".??

Lige nu er min nye Xbox One X sat til "My Home Xbox" med mit gamertag "Benja190782" fordi det er DEN konsol JEG spiller på - men det skal den så ikke være sat op til eller hvad? Jeg er totalt forvirret - det er kun mig, som har gold abonnement iøvrigt.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forvirret over Share Games feature.

Indlægaf Cloudy » 11. nov 2017 08:58

Det er fuldstændigt rigtigt. Gør som du har beskrevet og det skulle virke.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Forvirret over Share Games feature.

Indlægaf Callista » 11. nov 2017 11:03

jeg har det samme setup :)

Jeg har sat min konto på min søns XBox som My Home Xbox, og så logger hans konto ind automatisk på den, så han bare kan spille når den tænder, og se alle mine spile og bruge Gold..

På min xbox har jeg bare sat min konto til at loggen ind automatisk med min controller.. så kører det..

men jeg forstår så til gengæld ikke hvorfor MS ikke laver sådan at X-antal brugere der står under ens familie kan dele det, uden det her bøvl.. hvad nu hvis jeg ville have en tredje xbox 8/ Man kunne jo bare have lavet det sådan at en komplet family sharing kun ville virke hvis man er på samme netværk, hvis det er fordi man er nervøs for at hele Xboxlife.dk f.eks pludselig ville være en stor familie, med et meget meget stort spilkatalog ;)
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forvirret over Share Games feature.

Indlægaf Badstue » 11. nov 2017 13:51

Gælder det egentlig også "bonusting"? Vi har gameshare herhjemme og har forudbestilt SW BF2 i Elite Trooper udgaven. Betyder det så også, at man få de der bonus outfits mm. på begge konsoller?
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster