Xboxlife forum

Xbox One X - Trade-ins?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 14:42

JimmyDK skrev:jeg kunne ikke bytte mit ind før jeg afhentede de i Fields, men håber den gamle spand stadigvæk holder de 900 kr inkl. de 50%

Så vidt jeg har hørt er den faldet fra 600 til 500 kr .. det vil sige kun 750 kr incl. de 50% :?

Men var det ikke også i Fields de ikke havde hørt om tilbudet for en uge siden ?
PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8

By: Frederikssund

Indlægaf PWS » 6. nov 2017 15:10

Er lige blevet ringet op af Gamestop i Aalborg Storcenter. Spurgte til priserne. Den gamle model får man 750 kr for og 500 GB S model får man 1350 kr for nu.
PWS
Niveau 2

By: Aalborg

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 15:15

En anelse surt for dem der har pre-ordered men har ventet med at trade boxen ind, eller til dem der har fået at vide de først kan komme ned med boxen på dagen.
PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8

Indlægaf PWS » 6. nov 2017 15:23

Ja meget! Jeg var derinde torsdag i sidste uge. Der sagde medarbejderen, at priserne ikke vil ændre sig. Så jeg kunne bare komme ind med den brugte på dagen.
Nævnte det også får butikschefen, men han var ligeglad.
Købte ellers en S model i Elgiganten igår, for at bytte den ind. Men selvom det "kun" 1350 man får. Så er det stadig billigt for AC Origins og COD WWII.
PWS
Niveau 2

By: Aalborg

+1

Indlægaf Valkyra » 6. nov 2017 21:18

Jeg har netop indleveret min Xbox One S, 500GB i Gamestop Fields, og har fået kr. 1.350,- modregnet af prisen til Xbox One X Scorpio Edition.

Vi ses i morgen i GameStop, FIelds kl. 10.00 :)
Valkyra
Niveau 0

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 22:39

Valkyra skrev:Jeg har netop indleveret min Xbox One S, 500GB i Gamestop Fields, og har fået kr. 1.350,- modregnet af prisen til Xbox One X Scorpio Edition.

Vi ses i morgen i GameStop, FIelds kl. 10.00 :)

Yups, det bekræfter at den er faldet lidt i værdi, da man fik 1500 for den i lørdags ...
Slimjay DK
Niveau 8

Indlægaf JimmyDK » 7. nov 2017 08:44

øv.. nå, men fuck it :) Blev ringet op igår af Gamestop i Fields som havde fundet en box til mig. De vidste ikke helt om det blev en Scorpio eller en alm, men det er jeg også ligeglad med :)

Henter den efter work :-D
Billede
JimmyDK
Niveau 4

+1

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2017 08:59

JimmyDK skrev:øv.. nå, men fuck it :) Blev ringet op igår af Gamestop i Fields som havde fundet en box til mig. De vidste ikke helt om det blev en Scorpio eller en alm, men det er jeg også ligeglad med :)

Henter den efter work :-D

Scorpio eller ej er jeg godt nok også ligeglad med, jeg tager den jeg kan få :lol:
Slimjay DK
Niveau 8

Indlægaf JimmyDK » 7. nov 2017 09:13

lige præcis :) Hellere det end at vente, når nu man har sat sig i hovedet at man skal ha den :-D
Billede
JimmyDK
Niveau 4

+1

Indlægaf fatbass » 7. nov 2017 10:03

Nogle der har hørt fra gamestop waves?
Billede
fatbass
Niveau 4

Indlægaf Niculla2 » 7. nov 2017 10:49

fatbass skrev:Nogle der har hørt fra gamestop waves?

Nope. Jeg har også bestilt der. Er nr 8 i køen. De har fået 6 hjem.
Niculla2
Niveau 2

By: Valby

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2017 13:01

Niculla2 skrev:
fatbass skrev:Nogle der har hørt fra gamestop waves?

Nope. Jeg har også bestilt der. Er nr 8 i køen. De har fået 6 hjem.

6 stks. hjem er jo latterligt ... specielt når der er flere der kan fortælle at man bare kan gå ned og købe en i el-giganten. :^o
Slimjay DK
Niveau 8

Indlægaf spif2001 » 7. nov 2017 15:16

Jeg får heller ikke min i dag - bestilt ved GameStop - er nr. 4 i køen...

dammit... :)
spif2001
Niveau 9

By: Horsens

Indlægaf Niculla2 » 7. nov 2017 16:35

Hentede sq Scorpio Edition fra CDON. Så må jeg bare sælge de fra gamestop. Hype!!!
Niculla2
Niveau 2

By: Valby

Indlægaf fatbass » 7. nov 2017 16:45

snakkede med gamestop i waves og han sagde jeg stod til næste levering og det ville være inde for en uges tid så det håber jeg meget
Billede
fatbass
Niveau 4

ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp