Xboxlife forum

Xbox One X - Trade-ins?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 21. dec 2017 11:11

Det må igen være en gamestop der ikke har tjek på deres ting så .. fordi de burde kunne se på serienummeret at du ikke har købt den der ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf OmarE » 21. dec 2017 13:23

Slimjay DK skrev:Det må igen være en gamestop der ikke har tjek på deres ting så .. fordi de burde kunne se på serienummeret at du ikke har købt den der ...


Tjekkede lige den gamle kvittering og der stod ikke et serie nummer på den. Det gør der på den nye kvittering.
OmarE
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København N


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf kofoed » 21. dec 2017 13:56

Slimjay DK skrev:Det må igen være en gamestop der ikke har tjek på deres ting så .. fordi de burde kunne se på serienummeret at du ikke har købt den der ...


Nu har jeg haft brugt GameStop siden Xbox360, godt nok med nogle års pause, men hvis der en ting man altid har kunne regne med dem, så er det at de ikke har styr på ting, det er rigtig tit man skal fortælle dem om tilbud, eller på anden måde hjælpe dem, men det kender du nok også selv ;-)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf kofoed » 21. dec 2017 13:57

OmarE skrev:
kofoed skrev:Ja, er lidt træt af at have købt en Xbox One X via gamestop for under 3 uger siden nu, men det er ikke til at vide sådan noget. :-(


Jeg købte min for 2-3 uger siden. Det jeg gjorde var at købe en Xbox one X i Elgiganten, gik ned i gamestop og spurgte om jeg ikke kunne returnere den på min gamle kvittering også købe den igen med det nye tilbud. Det kunne jeg godt, efter jeg fik controlleren og koden til PUBG, gik jeg ned i Elgiganten og returnerede Xboxen. Det tog mig max 30 min.

Skal lige siges at på min gamle kvittering fra gamestop, stod der at de tager varer retur helt inde i januar. Tjek din egen kvittering om det er det sammme.


Lyder som en smart idé, men der står desværre serie på min bon, så ved sgu ikke helt om det kommer til at virke.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf AliBabah » 21. dec 2017 17:04

Fik byttet mig frem til det bundle med en ekstra controller + PUBG.

Xbox One S 500 GB - 1350,- kr.
FIFA 18 - 435,- kr.
Battlefield 1 - 157,- kr.
2 x Halo Wars 2 - 283,- kr.

Havde i forvejen lidt over 1200 kr. stående hos dem, så jeg slap af med 500 kr. ca.

Jeg er pænt tilfreds :) !
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre

+3

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf kofoed » 22. dec 2017 18:40

Jeg var nede i GameStop, for at høre om det kunne lade sig gøre at få den extra controller, og PUBG. Det kunne det heldigvis, og jeg fik begge ting, selvom jeg ikke havde min Xbox med.

Den var købt D. 3/12, så det var super service, ved ikke om det er noget alle vil have held med, men jeg havde.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Beizor » 22. dec 2017 20:53

kofoed skrev:Jeg var nede i GameStop, for at høre om det kunne lade sig gøre at få den extra controller, og PUBG. Det kunne det heldigvis, og jeg fik begge ting, selvom jeg ikke havde min Xbox med.

Den var købt D. 3/12, så det var super service, ved ikke om det er noget alle vil have held med, men jeg havde.


Jeg er misunderlig!

Købte min den 15. december og var inde i GameStop Herning, hvor ekspedienten sagde, at jeg skulle ringe ind til deres support, da han intet kunne gøre.

Dette gjorde jeg så. tre gange i går og en gang i dag med efterfølgende besked på deres autosvar. Skrev i dag en mail til dem, dog uden svar.

Uheldigt og ærgerligt at servicen er så forskelligt fra butik til butik, når det er samme kæde.

Jeg forventer at få den ekstra controller + PUBG.
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf kofoed » 22. dec 2017 21:47

Jeg tror desværre ikke du får det store ud af deres support, jeg skrev til dem på facebook, og der fik jeg at vide at jeg skulle tage ned, og snakke med dem i den butik hvor jeg havde købt den.

Han sagde dog også i butikken "Det er ikke noget vi normalt gør, men...". Men for at være ærlig så havde jeg ikke selv forventet at få noget ud af, men var da super glad over de bare gav den controller og spil til mig uden nogen problemer, men en skam at ikke alle kan få samme service...
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Beizor » 22. dec 2017 22:17

kofoed skrev:Jeg tror desværre ikke du får det store ud af deres support, jeg skrev til dem på facebook, og der fik jeg at vide at jeg skulle tage ned, og snakke med dem i den butik hvor jeg havde købt den.

Han sagde dog også i butikken "Det er ikke noget vi normalt gør, men...". Men for at være ærlig så havde jeg ikke selv forventet at få noget ud af, men var da super glad over de bare gav den controller og spil til mig uden nogen problemer, men en skam at ikke alle kan få samme service...


Tak for dit svar.

Min fornemmelse er også, at jeg ikke får noget ud af deres support. Jeg må en tur ned i butikken igen.

Hvilken GameStop handler Du i?
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron