Xboxlife forum

Xbox One X - Trade-ins?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niculla2 » 7. nov 2017 17:14

Jeg siger til, når den fra gamestop er klar, hvis nogen mangler til den tid.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2017 17:32

spif2001 skrev:
fatbass skrev:snakkede med gamestop i waves og han sagde jeg stod til næste levering og det ville være inde for en uges tid så det håber jeg meget

Nogenlunde samme besked jeg fik.

Tålmodighed.... :D


Gamestop i frederikssund og en Gamestop i det jyske, havde så en "måske" dato der hed den 22. men de kunne ikke love noget ..

Sjovt at der er sådan en stor forskel på hvornår næste levering kommer .... Det lugter lidt af at de gætter og ikke aner en skid :shock:

Men CDON forventer lager igen d. 15/11 og El-giganten d. 28/11 .. Men vi må jo bare væbne og med tålmodighed og håbe på at der kommer en levering i næste uge :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2017 18:39

Hvis der er mangel på dem, så er det måske lige før at min ekstra Project Scorpio Edition er gået hen og blevet penge værd? :D Jeg glemte fandme at afbestille den #-o
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf spif2001 » 8. nov 2017 07:42

Morten Skou skrev:Hvis der er mangel på dem, så er det måske lige før at min ekstra Project Scorpio Edition er gået hen og blevet penge værd? :D Jeg glemte fandme at afbestille den #-o

Frækkert! :D

Hvis det ikke var fordi jeg skal have byttet min den gamle X1 + Kinect + 3 xtra controllere + et par spil, så havde jeg købt din på stedet :P
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niculla2 » 8. nov 2017 07:51

Min A-knap klikker lidt mærkeligt. Har dog ikke oplevet decideret støj fra maskinen. Den blæser lidt ekstra engang imellem i forhold til S, men slet ikke noget man tænker over, og jeg er ellers rimelig lydfølsom. Kunne ikke selv holde ud at spille PS4 i mere end 15 min i tunge spil.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Firephreakk » 8. nov 2017 08:53

Niculla2 skrev:Min A-knap klikker lidt mærkeligt. Har dog ikke oplevet decideret støj fra maskinen. Den blæser lidt ekstra engang imellem i forhold til S, men slet ikke noget man tænker over, og jeg er ellers rimelig lydfølsom. Kunne ikke selv holde ud at spille PS4 i mere end 15 min i tunge spil.


Min A-knap på den nye controller klikker også lidt underligt. Som om den lige er ved at sætte sig fast. Ikke noget, der påvirker spillene endnu, men det er lidt irriterende.
Senest rettet af Firephreakk 8. nov 2017 13:12, rettet i alt 1 gang.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf spif2001 » 8. nov 2017 10:36

Firephreakk skrev:
Niculla2 skrev:Min A-knap klikker lidt mærkeligt. Har dog ikke oplevet decideret støj fra maskinen. Den blæser lidt ekstra engang imellem i forhold til S, men slet ikke noget man tænker over, og jeg er ellers rimelig lydfølsom. Kunne ikke selv holde ud at spille PS4 i mere end 15 min i tunge spil.


Min A-knap på den nye controller klikker også lidt underlidt. Som om den lige er ved at sætte sig fast. Ikke noget, der påvirker spillene endnu, men det er lidt irriterende.

Det samme problem havde DayOne controllerne, da Xbox One udkom i sin tid :?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Firephreakk » 8. nov 2017 13:12

spif2001 skrev:
Firephreakk skrev:
Niculla2 skrev:Min A-knap klikker lidt mærkeligt. Har dog ikke oplevet decideret støj fra maskinen. Den blæser lidt ekstra engang imellem i forhold til S, men slet ikke noget man tænker over, og jeg er ellers rimelig lydfølsom. Kunne ikke selv holde ud at spille PS4 i mere end 15 min i tunge spil.


Min A-knap på den nye controller klikker også lidt underlidt. Som om den lige er ved at sætte sig fast. Ikke noget, der påvirker spillene endnu, men det er lidt irriterende.

Det samme problem havde DayOne controllerne, da Xbox One udkom i sin tid :?


Jamen MS altså... #-o
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 8. nov 2017 14:20

spøjst, når controlleren ikke er en ny model.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2017 11:41

Min controller virker fint(Scorpio), ingen click-lyde eller knapper der sætter sig fast. Jeg syntes dog at samle-kvaliteten er lavere end tidligere, controlleren er lidt off, det vil sige at i den ene side der "skærer" plastic'en i hånden, den er ikke så smooth som de 2 andre jeg har haft(som begge har været controllere pakket med en maskine... one og one s) men eftersom den kun skal fungere som backup controller har jeg ingen problemer med det.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf fatbass » 13. nov 2017 11:29

Nogle der har hørt noget nyt om leverings dato for 2. batch?
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2017 13:26

fatbass skrev:Nogle der har hørt noget nyt om leverings dato for 2. batch?


nix .. de ved det jo ikke ... nogle har hørt d. 15 og andre d. 22 :roll:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf fatbass » 17. nov 2017 14:09

Æv æv havde håbet det var blevet denne uge som de havde sagt. Men det tyder det ikke lige på
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niculla2 » 17. nov 2017 17:27

Jeg har en klar til afhentning i waves, hvis nogen står og mangler. Bare til normalprisen.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf fatbass » 17. nov 2017 18:33

Har lige hentet min derinde
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster