Xboxlife forum

Xbox One X - Trade-ins?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Derp » 5. nov 2017 18:46

Jeg tænker på bare at gå ned med det hele i morgen og så lade dem tjekke hvad jeg kan få for det i trade in. Er der nogle som har prøvet at købe den Xbox One S + AC Origins og COD WW2? Virker det og kan det betale sig? Hvad sker der forresten hvis ens trade in ting er mere værd end Xbox One X? Får man så pengene tilbage eller får man et tilgodebevis?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf AliBabah » 5. nov 2017 19:46

Jeg har tænkt mig at købe den Xbox One S hos Elgiganten, med AC origins + COD WW2.
Beholder spillene, men går ned og bytter den nye Xbox One S og min egen One S, ind mod en X, hvilket bør give 3000 kr. hos GameStop. Så reelt kommer AC origins og WW2 kun til at koste 200 kr.

Du kan godt få pengene tilbage, men mener de trækker en del fra, hvis de skal udbetale i kontanter.
Jeg har i forvejen 1000 kr. hos dem, pga. tidligere indbytninger, men venter på der kommer nogen gode tilbud før jeg slår til :)
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Derp » 5. nov 2017 20:17

AliBabah skrev:Jeg har tænkt mig at købe den Xbox One S hos Elgiganten, med AC origins + COD WW2.
Beholder spillene, men går ned og bytter den nye Xbox One S og min egen One S, ind mod en X, hvilket bør give 3000 kr. hos GameStop. Så reelt kommer AC origins og WW2 kun til at koste 200 kr.

Du kan godt få pengene tilbage, men mener de trækker en del fra, hvis de skal udbetale i kontanter.
Jeg har i forvejen 1000 kr. hos dem, pga. tidligere indbytninger, men venter på der kommer nogen gode tilbud før jeg slår til :)


Tak for svaret. Jeg tror jeg gør det samme og så beder dem om at lave en liste over hvad mine ting er værd så er det lidt lettere at finde ud af hvor man står. Så håber jeg bare at de er i godt humør i morgen, ret tilfældigt hvor god service de tilbyder.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2017 21:06

Badstue skrev:Hvordan fungerer det her trade-in i praksis? Skal man virkelig pakke alt grejet ned og slæbe det med til Gamestop først - eller kan man lave en liste, og så få en pris på baggrund af det?


Jeg var nede og snakke med dem en fredag aften på vej hjem fra job og fik priserne på det jeg havde,også gik jeg derned dagen efter med det hele ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2017 21:10

Et godt råd til dem der vil lave El-gigant tricket .. Ring til Gamestop først for at sikre jeg at konsollen stadig har den værdi ved indbytning, så i ikke brænder nallerne ;) Husk at pak maskine ud inden i aflevere den, så den ser brugt ud, for de tager ikke imod nye vare ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf JimmyDK » 5. nov 2017 22:53

Blev ringet op af gamestop i dag som sagde at de ikke kunne levere min pre-order alligvel men at jeg stod nr 1 i kø :-( så må vi se om der dukker noget op asap.
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 08:31

JimmyDK skrev:Blev ringet op af gamestop i dag som sagde at de ikke kunne levere min pre-order alligvel men at jeg stod nr 1 i kø :-( så må vi se om der dukker noget op asap.



Øv ... så kommer du nok til at vente et par uger, medmindre der er nogle der vælger ikke at hente deres pre-order,

Jeg forventer heller ikke at få min, da jeg har været sent ude, men jeg har ikke fået et opkald på det.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf JimmyDK » 6. nov 2017 10:10

ja, jeg må se.. overlever nok, da jeg ikke har tid til at sidde og tæske løs så ofte, men når nu man havde bestilt havde man da set lidt frem til det. Det er nok mere vores søn som havde glædet sig til at bestille LEGO Undercover som jeg havde købt til lejligheden.

Men vi må se om alle får hentet deres eller.... det er jo set før at der er blevet reserveret flere steder for at være sikker.
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668

+1

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 10:19

Prisen de giver kan muligvis været ændret .. Jeg har en kammerat der lige har snakket med Gamestop i frederikssund og der får man "kun" 1350 kr incl de 50% for en Xbox One S 500GB ....

Om priserne så har ændret sig på alle konsollerne ved jeg ikke. Hvis de har så er det lidt surt for dem der har lavet en pre-order med har ventet med at bytte ind .... :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niculla2 » 6. nov 2017 11:31

De fastsætter prisen alt efter lagerbeholdning.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 11:36

Niculla2 skrev:De fastsætter prisen alt efter lagerbeholdning.


Ja, det er jeg klar over .. Det er netop også derfor jeg bare byttede det hele ind med det samme ... :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf JimmyDK » 6. nov 2017 13:42

jeg kunne ikke bytte mit ind før jeg afhentede de i Fields, men håber den gamle spand stadigvæk holder de 900 kr inkl. de 50%
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 14:42

JimmyDK skrev:jeg kunne ikke bytte mit ind før jeg afhentede de i Fields, men håber den gamle spand stadigvæk holder de 900 kr inkl. de 50%


Så vidt jeg har hørt er den faldet fra 600 til 500 kr .. det vil sige kun 750 kr incl. de 50% :?

Men var det ikke også i Fields de ikke havde hørt om tilbudet for en uge siden ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf PWS » 6. nov 2017 15:10

Er lige blevet ringet op af Gamestop i Aalborg Storcenter. Spurgte til priserne. Den gamle model får man 750 kr for og 500 GB S model får man 1350 kr for nu.
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2017 15:15

En anelse surt for dem der har pre-ordered men har ventet med at trade boxen ind, eller til dem der har fået at vide de først kan komme ned med boxen på dagen.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster