Xboxlife forum

Bedste Headset?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Bedste Headset?

Indlægaf Stefan070483 » 29. apr 2017 08:24

Hej

Hvad er det bedste Headset man kan købe til Xbox One?
Det skal helst være trådløst...

Jeg tænker på at købe disse :

http://cdon.dk/hjemme-elektronik/astro- ... -p38983114
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034

+1

Re: Bedste Headset?

Indlægaf Morten Skou » 29. apr 2017 09:03

Jeg tror aldrig at man går helt galt i byen med mærker som Astro, Turtle Beach og Tritton - slet ikke når de er oppe i den priskategori :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Bedste Headset?

Indlægaf Stefan070483 » 29. apr 2017 09:29

Det er da et ret godt tilbud synes jeg... Men det er stadig en del penge, så man skal jo være sikker på at det er godt :)
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: Bedste Headset?

Indlægaf Morten Skou » 29. apr 2017 09:54

Jeg har hørt et par eksempler på at Astro går i stykker, men tror også at det hænger meget sammen med hvor godt man passer på sine ting, men ingen tvivl om at det er et af de populære mærker (jeg har selv overvejet et par).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Bedste Headset?

Indlægaf Blade Dk » 29. apr 2017 10:12

Jeg har turtlebeach 800x det er super godt
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Bedste Headset?

Indlægaf Wizup » 29. apr 2017 10:15

Det er super svært at sige hvad det bedste headset er. Men hvis dit budget ikke er et problem og du gerne vil have et som er trådløst, så ville jeg klart anbefale dig Astro A50.
Jeg har selv et Astro A50, og jeg har været ekstremt glad for det. Det er små 4 år gammelt nu, og faktisk oprindeligt købt til PC, men det spiller bare.
Jeg tror det koster et stykke mere end konkurrenterne fra Turtle Beach og Steelseries, men hold nu op hvor er lyden bare god. Om konkurrenter er kommet efter med surround delen, kan jeg ikke udtale mig om, måske andre kan give dig lidt mere hjælp her?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: Bedste Headset?

Indlægaf Zonic DK » 29. apr 2017 11:20

Det er et fedt headset synes jeg, jeg har haft det siden det udkom og er meget glad for det.
Billede
Zonic DK
Niveau 1
 
Indlæg: 62

+1

Re: Bedste Headset?

Indlægaf JohnH » 29. apr 2017 12:21

Tak for linket, jeg har lige bestilt et, er træt af den sk*de ledning til controlleren på mit nuværende headset.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Bedste Headset?

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. apr 2017 16:02

Turtlebeach elite 800x er med 60mm. Membran hvilket vil sige toppen af poppen. På lydsiden bliver det rost i alle anmeldelser. Det er dog ikke egnet til folk med store hoveder, da det trykker og bliver ubehageligt. Har det ikke selv, men ville gerne have et. Jeg har et 50mm 420x som giver en rigtig god og dyb lyd med solid slagfast basbund. Dog kun i stereo. Så det er helt sikkert værdat tage 800x med i dine overvejelser.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Bedste Headset?

Indlægaf Stefan070483 » 29. apr 2017 16:54

Jeg synes bare at mange klager over mikrofonen i Turtle Beach 800x... Altså at man ikke er tydelig når man snakker med andre... Det koster jo også 4-500 kr mere end Astro A50
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: Bedste Headset?

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. apr 2017 18:41

Der er vist kommet en update, som eliminerer det med mikrofonen. Men det må dem der har det vide meget mere om :-)

Ja det er pebret mht. Prisen, men det var også kun et indspark i forhold til overskriften.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Bedste Headset?

Indlægaf Stefan070483 » 29. apr 2017 19:05

Niki Lauda DK skrev:Der er vist kommet en update, som eliminerer det med mikrofonen. Men det må dem der har det vide meget mere om :-)

Ja det er pebret mht. Prisen, men det var også kun et indspark i forhold til overskriften.



Tak for infoen omkring update :)
Jeg må lige tjekke nogle flere anmeldelser af det headset...
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034

+1

Re: Bedste Headset?

Indlægaf susperia » 30. apr 2017 13:24

Jeg har også et X800, og det er jeg rigtig glad for.
Det er dejligt at telefonen automatisk går på bluetooth, så når telefonen ringer, så dæmper den lyden på spillet, så man kan snakke uden problemer, og hvis man er i party på Xboxen, så afbryder den selvfølgelig også det, når du taler i telefon, så de ikke kan høre med.
Og som der bliver skrevet, så er der ikke problem med mikrofonen, og det er samtidigt dejligt at den er indbygget.
Det er også nemt at sætte det til opladning, da det bare er en ladestation man sætter den i.
Jeg kan desværre ikke sammenligne det med et Astro A50, da jeg aldrig har ejet et Astro headset.

Jeg har også et 420X, som faktisk også er et fint headset, men det mangler så bluetooth, indbygget mikrofon, ladestation, og at jeg kan indstille det via android app, som jeg kan med X800.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Bedste Headset?

Indlægaf ramlas » 30. apr 2017 21:21

Har TB XO ONE virkelig fedt headset til rimelig pris, købt i EG
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Bedste Headset?

Indlægaf JimmyDK » 1. maj 2017 05:44

Hvad gør I hvis I f.eks. kører med rat og pedaler. Jeg synes det er mega pres at headsettet skal connectes til den alm. controller og at den så går ud midt i det hele og så skal man tænde den igen for at få lyd.

og sorry for off topic, men det kunne være man kunne få en anden headset-løsning.

/J
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster