Xboxlife forum

Headset og mikrofon Xbox One Controller

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Headset og mikrofon Xbox One Controller

Indlægaf rillG » 25. nov 2016 16:14

Hej med jer!


Jeg har et par Beoplay H8 som jeg fint kan forbinde til controlleren, dog med det minus at den indbyggede mikrofon ikke dur.
Derfor vil jeg høre om nogle af jer har erfaringer med et minijack kabel (med CTIA standard) hvor der er inline mikrofon på selve ledningen og om dette vil fungere ift. Mikrofon og spillyd i mine H8'ere.

Kablet jeg har overveje at købe er denne slags som så skal gå imellem controller og hovedtelefoner. I så fald jeg skal købe det, skal der så være 4 polet CTIA minijack i begge ender af kablet eller skal der en omformer på i den ende hvor der ikke er 4 polet?

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01DYG ... inline+mic
rillG
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Headset og mikrofon Xbox One Controller

Indlægaf Myliuserichsen » 28. nov 2016 09:12

Det bliver da noget bøvlet noget. Jeg har samme problem med et par "iPhone godkendt" headset. Mikrofonen er nærmest muted, og det er super ærgerlig da de har kostet kassen.
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Headset og mikrofon Xbox One Controller

Indlægaf rillG » 30. nov 2016 16:40

Myliuserichsen skrev:Det bliver da noget bøvlet noget. Jeg har samme problem med et par "iPhone godkendt" headset. Mikrofonen er nærmest muted, og det er super ærgerlig da de har kostet kassen.


Men det er jo fordi at dit headset er Apple standard. Altså hvor der er byttet om på polerne på selve minijack stikket. Det kan du ændre ved at købe en omformer som laver minijack'et om til CTIA :)
rillG
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Headset og mikrofon Xbox One Controller

Indlægaf mrnybroe » 1. dec 2016 11:27

rillG skrev:
Myliuserichsen skrev:Det bliver da noget bøvlet noget. Jeg har samme problem med et par "iPhone godkendt" headset. Mikrofonen er nærmest muted, og det er super ærgerlig da de har kostet kassen.


Men det er jo fordi at dit headset er Apple standard. Altså hvor der er byttet om på polerne på selve minijack stikket. Det kan du ændre ved at købe en omformer som laver minijack'et om til CTIA :)

Hej,

Oplever tilsvarende med mit steelseries headset. Her fungere min microfon hellere ikke. Den reagere kun hvis jeg puster direkte ind i microfonen.
Så mange tak for feedback - det er lidt øv at sidde med et 1400 kroners headset, hvor microfonen ikke fungere via kontrolleren !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster