Xboxlife forum

Spil install hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Spil install hjælp

Indlægaf armorking » 18. okt 2016 07:05

Kan man ikke installere spil i sleep mode ? Jeg er i gang med at installere GTAV og det tager altså evighed . Kan man ikke slukker maskinen når man skal i seng og lade den installere?
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Spil install hjælp

Indlægaf citysleeps » 18. okt 2016 08:22

Jo, hvis den er sat til Instant-On, så installerer den videre efter maskinen er slukket.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Spil install hjælp

Indlægaf Slimjay DK » 18. okt 2016 08:23

armorking skrev:Kan man ikke installere spil i sleep mode ? Jeg er i gang med at installere GTAV og det tager altså evighed . Kan man ikke slukker maskinen når man skal i seng og lade den installere?


Jo, hvis maskinen står i "instant on" og det du installere er digitalt, så burde det virke.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Spil install hjælp

Indlægaf armorking » 18. okt 2016 09:57

Nu kan GTAV ikke installeres. Den stopper hele tiden og melder fejl :/
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Spil install hjælp

Indlægaf AliBabah » 18. okt 2016 10:52

Nu ved jeg ikke om du installerer det digitalt, eller via CD.
Såfremt du bruger CD, kan du med fordel gå "offline". Du vil opleve at installationen er væsentligt hurtigere, end når du er online. Nogen mener det er fordi, at på trods du bruger CD, går den online og henter spillet digitalt.

Efterfølgende går man bare online igen, og downloader de opdateringer der måtte være. Det gør jeg ihvertfald hver gang jeg køer et fysisk spil.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Spil install hjælp

Indlægaf armorking » 18. okt 2016 21:37

Jeg har ikke kunnet installere det offline . Den melder fejl hele tiden og var nødt til at downloade fra store . Det tager simpelthen langt tid . Siden igår 70% og den downloade ikke i sleep mode
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Spil install hjælp

Indlægaf Niculla2 » 19. okt 2016 10:29

Har testet på Xbox One S med Halo 5. Det installerer fint fra disk i "instant on" mode.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron