Xboxlife forum

Safe game transfer

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Safe game transfer

Indlægaf Haugboelle » 23. apr 2016 09:39

Hej

Jeg har haft en xbox One i en god rum tid og ungerne bruger den jævnligt. Nu har vi fået en ekstra og har fået et mindre problem, mange af deres safegames er locked på min profil, da den selvfølgelig bare er blevet brugt. Jeg vil gerne spille på min profil og nogle gange samtidigt med at de vil spille Eks minecraft, Lego marvel super heroes hvor progress er på min profil.

Kan man gemme safes lokalt eller lignende så en anden profil kan indlæse dem?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Safe game transfer

Indlægaf Haugboelle » 23. apr 2016 10:14

Det bedste jeg har kunnet komme op med er at safegames er gemt lokalt og de så spiller offline på min profil og imens kan jeg være online på min profil på xbox 2. Men det ville være federe hvis de kunne bruge deres egen profil
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Safe game transfer

Indlægaf Morten Skou » 23. apr 2016 11:17

Det som man kan gøre på Xbox One er, at du sætter deres Xbox One til at være din "hjemme konsol" for dit eget gamertag, derefter vil de kunne spille alle dine spil med deres eget gamertag (og dele xbox live guld også).

For at spille på din egen konsol, skal du så bare være logget på med din profil, ellers vil det ikke virke :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Safe game transfer

Indlægaf Haugboelle » 23. apr 2016 11:20

Det ikke som er problemet, men at de vil spille safegames på min konto mens jeg spiller online, ergo skal safegames flyttes til anden profil, kan man det?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Safe game transfer

Indlægaf Morten Skou » 23. apr 2016 11:23

Ah, der misforstod jeg - nej det er jeg ret sikker på, at man ikke kan desværre.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Safe game transfer

Indlægaf Haugboelle » 23. apr 2016 11:36

Helt iorden, nej tænkte det nok, øv
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Safe game transfer

Indlægaf Snemonster » 23. apr 2016 12:05

Jeg troede ens safe games lå i skyen? Er det ikke hele ideen med Xbox One ? At man kan gå hen til en kammerat og logge ind med ens bruger. Download ens spil og derefter spille videre ?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Safe game transfer

Indlægaf Snemonster » 23. apr 2016 12:12

Hvis man læser denne post: http://www.techradar.com/how-to/gaming/ ... le-1249714

Så står der ved Tip nr #26
On the Xbox 360, when you wanted to bring your saved games to a friend's house you had to either dump them on a memory stick or pre-emptively upload whichever saves you wanted to the Cloud. There's no such faffing around this generation – the Xbox One automatically saves all games to the cloud if you're connected to Xbox Live, and you don't have to go out of your way to select the option.

For any local save files, you can delete or manage them from within the game itself. Essentially, any Xbox One console has the potential to become your personal Xbox One, as long as you can access a working internet connection.

Så burde vel kunne lade sig gøre at spille videre fra den anden Xbox ?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Safe game transfer

Indlægaf Morten Skou » 23. apr 2016 12:53

Han vil flytte savegames fra en profil til en anden - det er det man ikke kan, men ellers så har du ret, de ligger i skyen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron