Xboxlife forum

Problemer efter seneste opdatering/køb af Division

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer efter seneste opdatering/køb af Division

Indlægaf Pr3dator DK » 2. apr 2016 11:05

Hej! Jeg er lidt i vildtede efter at der er begyndt at opstå problemer med min Xbox One - og jeg kan ikke rigtigt lure hvor i problemerne ligger. Det drejer sig om følgende to ting:

- Hvis jeg starter Xboxen via en af mine controller så blinker controllerns lys hurtigere end normalt i ca 10 sekunder hvor efter det slukker ned uden at have tændt for Xboxen. Dette sker med begge controllers. Det sker ikke hver gang men når det først sker kan jeg kun starte den med mini-usb kablet i controlleren. Jeg er bange for at dette er noget der er opstået efter sidste opdatering, men ved ikke...

- Det andet som sker er når jeg starter The Division op (har disc versionen) så får jeg bare sort skærm og der sker ikke noget før jeg går ud på dashboard og afslutter spillet (som så ikke er startet). Her efter kan jeg starte det igen og så virker det altid anden gang.

Jeg aner ikke om disse to ting hører sammen eller om det er to forskellige problemer. Det eneste jeg kan sige er at det hele er faldet sammen med seneste opdatering og som skete på samme tidspunkt som jeg købte spillet.

Jeg håber nogen kan guve mig et hint om hvad problemet er!

Tak!
Mvh. Thomas
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Problemer efter seneste opdatering/køb af Division

Indlægaf Wizup » 2. apr 2016 11:25

Hej Thomas

Jeg får også sort skærm når jeg starter Division (digital version). Så lige det tror jeg ikke har noget med din xbox at gøre, men selve spil clienten.
Mht. dit andet problem så vil jeg tro at der godt kunne være en fejl på din Xbox enten software eller hardware mæssigt som simpelthen glemmer din controller. Mit gæt ville være at der er en fejl i softwaren og vil anbefale dig at lave en fabriks reset.

Mvh.
Michael
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Problemer efter seneste opdatering/køb af Division

Indlægaf KlumpeStumpen » 3. apr 2016 06:25

Prøv at lave en hardreset af boksen, hold tænd-sluk knappen inde i ca 30 sekunder til den selv lukker ned og vent lidt med at tænd igen. Det med controllerne, prøv at sync dem til boksen igen. Tjek også om ikke der er opdateringer til dem under indstillinger.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Problemer efter seneste opdatering/køb af Division

Indlægaf Pr3dator DK » 3. apr 2016 10:08

Tak for tips :) Det vil jeg prøve.

/thomas
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron