Xboxlife forum

Tilbud

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Tilbud

Indlægaf Haugboelle » 19. dec 2015 08:27

Hey

Er der nogen legetøjs butikker eller elektronik butikker der kører 20-30% her op til jul?

Tak
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Tilbud

Indlægaf nonameneo » 19. dec 2015 12:17

Nu er jeg af den opfattelse, at man egentlig godt selv kan opsøge sådan noget information, ved at tjekke div. tilbudsaviser og webshops, så derfor er jeg af princip lidt imod, at folk bare forventer at arbejdet bliver gjort for dem - MEN, når det så er sagt, så faldt jeg tilfældigvis over dette tilbud, da jeg bladrede de nye reklamer igennem i morges: https://etilbudsavis.dk/catalogs/4123OXm/48
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: Tilbud

Indlægaf Haugboelle » 19. dec 2015 22:00

Har skam kigget de steder jeg umiddelbart kender, men der er jo tonsvis af sider og her juletiden smider de det ene tilbud efter det andet.

Tilgengæld er det godtnok ynkeligt at du gider bruge tid på at finde et tilbud der ikke matcher det søgte, hahaha du sød og lidt til grin. God jul
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Tilbud

Indlægaf Elgar » 19. dec 2015 23:31

Det eskalerede hurtigt..
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Tilbud

Indlægaf Morten Skou » 19. dec 2015 23:35

Haugboelle skrev:Tilgengæld er det godtnok ynkeligt at du gider bruge tid på at finde et tilbud der ikke matcher det søgte, hahaha du sød og lidt til grin. God jul


Han linker da til det sted i avisen hvor bilka har 25% på alt legetøj? Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være ynkeligt og til grin, han hjalp dig jo faktisk?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Tilbud

Indlægaf ALIE » 19. dec 2015 23:39

når vi snakker legetøjsbutikker er der vel ikke meget andet ind BR og Toy R Us :P .
http://www.toysrus.dk/ de har da nogle 20-30% stående på forsiden.
https://www.br.dk/tilbud.

har bare svært ved at tro du ikke allerede har set dem, og der for har jeg svært ved at se pointen ved opslaget.
findes der andre alternativer andet ind små lokale legetøjsbutikker :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Tilbud

Indlægaf Haugboelle » 19. dec 2015 23:48

Morten Skou skrev:
Haugboelle skrev:Tilgengæld er det godtnok ynkeligt at du gider bruge tid på at finde et tilbud der ikke matcher det søgte, hahaha du sød og lidt til grin. God jul


Han linker da til det sted i avisen hvor bilka har 25% på alt legetøj? Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være ynkeligt og til grin, han hjalp dig jo faktisk?


Hvis det tilfældet så siger jeg selvfølgelig undskyld! her der kom der et link op til 40 procent på tøj :-)
Og det synes jeg sku var ynkeligt at lave et svar med osv


Alie der er bilka, Føtex, Kvickly osv osv og havde ærligt ikke tid til at se på dem alle, så der var intet andet i det end at havde nogen set noget kunne de droppe det her, var ikke meningen folk skulle lede for mig.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Tilbud

Indlægaf Haugboelle » 19. dec 2015 23:51

Kan godt se at hvis man scroller videre så kommer der andre indlæg.

Nonameneo, 1000 x undskyld, den var ikke fair, troede oprigtigt at du lavede pis og synes det var dumt. Igen undskyld herfra :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756

+2


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron