Xboxlife forum

Hjælp til køb af Xbox One

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Gajda » 9. nov 2015 11:21

Hej Lifere

Jeg skal snart ud at have mig en Xbox One, så jeg kan spille Fallout 4. Jeg har set denne budle hos Elgiganten:
http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... lack-ops-3

Jeg er dog i tvivl om følgende:
- Indeholder denne bundle den nye matte Xbox One og den nye reviderede controller? Bryder mig ikke om blank finish.
- Er 500 GB nok?
- Er prisen fornuftig?

På forhånd tak. :D
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Firephreakk » 9. nov 2015 11:33

Hej Gajda,

-> Jeg synes det er et rigtigt godt tilbud, og det er vist kun overgået af de åbningstilbud, som hhv Power og Elgiganten kørte med. Der var spilfordelingen også anderledes.
-> Jeg går ud fra, det er standardfarven, hvilket på min 500 gb er glossy. Har endnu ikke set en mat.
-> 500 GB er ikke nok i mine øjne. Jeg havde min en uge, og var allerede presset. Har idag modtaget en 2tb ekstern HDD, som afhjælper dette. USB3.0 og >256 gb plads er kravene til sådan en ekstern HDD, så måske har du allerede en liggende.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf DanniLaursen » 9. nov 2015 13:01

Hej....

Hvis du ville have den matte udgave skal du købe Xbox one elite med controller... Der får du også 1 tb ssd/hhd som bare gøre der ud af...

Har selv lige opgradere til en elite fra en normal xbox one
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf BulletEyeDk » 9. nov 2015 13:26

500 GB harddisk er ikke meget værd i disse digitale tider.... har selv tilkoblet en ekstern 2TB USB 3.0 disk, det fungerer fint :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Derp » 9. nov 2015 13:39

Hvis du installerer og kører spillene fra en ekstern harddisk får du også kortere loading tider inde i spillene. Det kan slet ikke betale sig at installere spil på den interne hardisk.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Gajda » 9. nov 2015 14:20

Fra denne video ser det ud til, at maskinen er mat. Hvem kan bekræfte dette?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Gajda » 9. nov 2015 14:21

Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf JesperGD » 9. nov 2015 16:10

Jeg købte en Xbox i fredag med det tilbud. Jeg er ret glad for den.
Prisen er meget fornuftig, vis du ser ud fra alle de andre tilbud rundt omkring.
Lige pt. er de 500 gb. rigeligt til mig. Men vis du syntes du har brug for mere, kan du få 100 kr. rabat på en fancy ekstern seagate hardisk på 2 tb. Når du køber xboxen.
JesperGD
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: København S


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Gajda » 9. nov 2015 16:14

Jesper. Kan du sige om den kom med den nye controller og om den er i mat finish?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf JesperGD » 9. nov 2015 17:18

Jeg vil gerne sige ja. I hvert fald ud fra hvad jeg tror mat finish er. Undtagen det lille område ved den runde logo knap og bumpers og triggers der er blanke.
JesperGD
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: København S


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Gajda » 9. nov 2015 17:55

Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf Gajda » 9. nov 2015 17:59

Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf JesperGD » 9. nov 2015 18:57

Det er lidt mørkt nu, men jeg kan tage et billed i morgen når jeg kommer hjem. Ellers vil jeg beskrive den ene halvdel som mat, og den anden (den med riller til vent) som skinnende. Selve controlleren er også mat. Undtagen triggers og bumpers, der også er lidt shiny. Håber det hjælper.
JesperGD
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: København S


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf JohnH » 9. nov 2015 19:10

Som jeg har læst det, så er den med 500gb blank i begge sider, og 1TB udgaven er mat og med blank sort rist.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hjælp til køb af Xbox One

Indlægaf JesperGD » 9. nov 2015 19:51

Det tror jeg ikke er rigtigt JohnH. Min er på 500 gb. og den er hvad jeg tror der er mat, også med shiny blank vents. Men det kan godt være, at det er mig der ikke forstår hvad matte er.
JesperGD
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: København S


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron