Xboxlife forum

Har lige købt Xbox One men kan ikke opdatere

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Har lige købt Xbox One men kan ikke opdatere

Indlægaf Superslagter » 4. nov 2015 13:37

Hejsa folkens
Håber virkelig I kan hjælpe mig. Jeg har lige købt en Xbox one og sat den op derhjemme. Den starter fint og begynder at opdatere.
På et tidspunkt genstarter den under processen og siger påny at det er tid til at opdatere. Den søger i nogle sekunder og så dukker der et skilt op med at der er problemer med opdateringen. Her er mulighederne at man skal tjekke internetforbindelsen (gjort) eller man kan søge hjælp på deres supportside

Hvad gør jeg nu? Jeg har ingen mulighed for at starte Xboxen op da den kun når til den samme fejlmelding gang på gang. Jeg har desuden prøvet at resette fabriksinstillingerne med usb.

Håber nogen kan hjælpe
Superslagter
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Har lige købt Xbox One men kan ikke opdatere

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2015 13:57

Det er da ærgerligt at købe noget nyt og det så driller!

Hvad får du af oplysninger når du prøver at fejlsøge på internetforbindelsen? Måske kan det være noget med, at Xboxen ikke får en IP-adresse eller lignende?

Jeg tror at jeg ville prøve at ringe til deres support. Du kan finde nummeret på forsiden af www.xboxlife.dk (nederst i højre hjørne), så må de kunne guide dig igennem. Mine bud ville også være den reset du havde lavet og så måske prøve at hive strømmen helt fra.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Har lige købt Xbox One men kan ikke opdatere

Indlægaf Superslagter » 4. nov 2015 16:29

Så lykkedes det. Trods manuelle opdateringer var der intet der virkede. Men din ide vdr ip adresser fik mig til at tænke. Så loggede på nettet via min telefon og vupti så var der hul igennem.

Takker
Superslagter
Niveau 0
 
Indlæg: 2

+1

Re: Har lige købt Xbox One men kan ikke opdatere

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2015 16:33

Superslagter skrev:Så lykkedes det. Trods manuelle opdateringer var der intet der virkede. Men din ide vdr ip adresser fik mig til at tænke. Så loggede på nettet via min telefon og vupti så var der hul igennem.

Takker


Super godt at høre! Tillykke med Xboxen :wink:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron