Xboxlife forum

Svært ved at styre i halo online

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Svært ved at styre i halo online

Indlægaf dummiz » 29. okt 2015 10:41

Hej alle sammen.

Ved godt dette ikke er et problem for alle andre men jeg syntes det er svært at styre i halo 5 online og min sentivity står på 1 haha. Jeg syntes når man Feks. Drejer så starter markøren ligeså stille og så pludselig går det hurtig. Jeg har svært ved at ramme fjenderne panikker fuldstændig, trykker bare skyde knappen i bund og skyder alle skudene af som oftes er rund omkring min modstander og ikke I min modstander :D

Det skal lige siges at grunden til jeg syntes det er svært er at jeg har lidt nedsat funktionalitet i min højre hånd så det er det der går ind og driller min styring det er bla. Også derfor min sentivity er sat på 1 ellers kan jeg slet ikke styre markøren så har jeg simpelthen for store udslag i min tommeltot bevægelse til at jeg overhoved kan ramme noget. Dette er specielt et problevm når modstanderne begynder at løbe rundt til siderne r de bliver ramt. :P

Er der en måde man kan spille spillet på så jeg ikke stresser sådan hver gang jeg møder en fjende? Vil så gerne spille det online men styringen gør jeg bliver frustreret i stedet for glad (det er klart med max 2 Guardian kills pr. Kamp :) )
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf Mike JezZ » 29. okt 2015 12:34

Har du problemer i andre spil ellr kun Halo 5?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf dummiz » 29. okt 2015 14:19

Altså jeg kan da godt ramme i feks. CoD og bf. Jeg syntes bare styringen i halo når man rykker markøren er først langsom og så hurtig (hvis man drejer skarpt) og det er det jeg har svært ved :) det bliver altid spray når jeg skyder og så håber jeg på det bedste.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf Skillfulsheep » 29. okt 2015 15:12

Uha, hvis jeg kommer på en løsning, så skal jeg nok melde tilbage. Jeg har lidt problemer med at styre når jeg ads'er - sens er normalt lidt lavere når man sigter ind, men det lader til at den forbliver uændret i H5, hvilket kan skabe lidt problemer.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf dummiz » 29. okt 2015 18:37

Det er ellers et fed spil men det ødelægger det godt nok lidt for mig desværre :(
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf Burnie.dk » 29. okt 2015 18:53

hmm. Hvad med at prøve, at højne sensivity til 3? Jeg bruger selv 4. Jeg ved ikke helt, hvordan du sigter, men jeg tror, jeg i ligeså høj grad flytter/strafer i retningen af fjenden med venstre stick. Jeg kan ikke forestille mig, at sensivity på 1 er vejen fremad..
Det er selvfølgelig godt at lære at vinde en battlerifle-duel, men ellers er der altså også mange andre måder at få en del kills på. Hvis man kløjs i granater og ikke er i stand til at læse slagmarken, så kan det være lige meget, at man er i stand til at ramme en flue i knæskallen.
Løb singleplayer-delen igennem et par gange med en sensivity på 3. Det er mit bedste råd.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf Burnie.dk » 29. okt 2015 18:55

Hvis du har en mikrofon, så kan vi hoppe ind i et custom game en gang - så kan vi se på det :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf dummiz » 29. okt 2015 20:19

Burnie.dk skrev:Hvis du har en mikrofon, så kan vi hoppe ind i et custom game en gang - så kan vi se på det :)


Yup har det lækre standard der hørte med til boxen :D
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf Burnie.dk » 29. okt 2015 21:14

dummiz skrev:
Burnie.dk skrev:Hvis du har en mikrofon, så kan vi hoppe ind i et custom game en gang - så kan vi se på det :)


Yup har det lækre standard der hørte med til boxen :D


Coolio! Jeg har måske tid i morgen aften?
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Svært ved at styre i halo online

Indlægaf dummiz » 29. okt 2015 21:19

Burnie.dk skrev:
dummiz skrev:
Burnie.dk skrev:Hvis du har en mikrofon, så kan vi hoppe ind i et custom game en gang - så kan vi se på det :)


Yup har det lækre standard der hørte med til boxen :D


Coolio! Jeg har måske tid i morgen aften?


Tror også jeg kan finde tid der hvis det er :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster