Xboxlife forum

H: Spille sange i offline mode

Har du brug for hjælp, så spørg her.

H: Spille sange i offline mode

Indlægaf WollaMan » 25. sep 2015 13:13

Hej alle

Det er meget lang tid siden jeg har været online og/eller i det hele taget spillet xbox. Foruden det er der skiftet hdd på boxen. Så det jeg har gjort er at jeg har downloadet min profil, og skal nu til at hente alle de sange jeg har købt, i tidernes morgen, til RB3. Men hvis jeg husker rigtigt er der noget omkring rettigheder ved at downloade dem igen. Jeg er pt. igang på xbox.com og hente dem ned, men kan jeg spille dem i offline mode, eller skal jeg hente nogle rettigheder for at spille spillet/sangene, eftersom jeg har skiftet hdd, og sikkert også xbox, og hvor gør jeg det, sådan hel præcist? Kan ikke lige umiddelbart finde noget om det inde på xbox.com.

På forhånd tak for hjælpen.

WollaMan
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: H: Spille sange i offline mode

Indlægaf Slimjay DK » 25. sep 2015 13:31

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: H: Spille sange i offline mode

Indlægaf WollaMan » 25. sep 2015 13:36

Ja, tror det er det jeg tænker. Fedt, så må det jeg havde dl indtil videre bare være utilgængeligt hvis det er :D Gider sq ikke starte forfra :D

Tak for hjælpen Slimjay DK
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: H: Spille sange i offline mode

Indlægaf tryllehans » 26. sep 2015 04:14

hvis det er en ny xbox burde du kunne overføre dine licenser til den nye og derved spille offline. Den xbox 360 jeg har nu er ikke den jeg har købt mit musik på. så det burde også kunne lade sig gøre for dig.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster