Xboxlife forum

Hjælp til netværk Xbox One (Part 2)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Hjælp til netværk Xbox One (Part 2)

Indlægaf Deeznutz » 17. jun 2015 22:02

Har haft samme problem med at blive smidt af xboxlive ret tit, tog kontakt til deres support og de gav mig en løsning som er følgende lav din DNS settings om.

Primær skal være : 8.8.8.8
Sekundær: 8.8.4.4

Der efter blive min nat Open og ikke mere moderat

Og har ikke haft problemet siden, det har hjulpet for mig du kan da prøve om det også bil hjælpe dig, et forsøg vær

Mvh Dennis
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Hjælp til netværk Xbox One (Part 2)

Indlægaf YCSMS » 22. jun 2015 13:41

Så blev der ringet.
Fortalte ham om, at du havde sagt, at DMZ og Port Forwarding var enten eller. Efter lidt ventetid vendte han tilbage og sagde, at DMZ på en eller anden måde var blevet aktiveret, men at han nu deaktiverede den. Så nu må jeg se, om det dur :)

Hvis ikke, hvad synes du så er næste træk? Deaktivere Port Forwarding og genaktiver DMZ med Xboxens lokale IP?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Hjælp til netværk Xbox One (Part 2)

Indlægaf YCSMS » 22. jun 2015 13:42

@Deeznutz

Tak for forslag, men som tidligere nævnt i tråden, er det allerede prøvet :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Hjælp til netværk Xbox One (Part 2)

Indlægaf BulletEyeDk » 22. jun 2015 14:48

YCSMS skrev:Så blev der ringet.
Fortalte ham om, at du havde sagt, at DMZ og Port Forwarding var enten eller. Efter lidt ventetid vendte han tilbage og sagde, at DMZ på en eller anden måde var blevet aktiveret, men at han nu deaktiverede den. Så nu må jeg se, om det dur :)

Hvis ikke, hvad synes du så er næste træk? Deaktivere Port Forwarding og genaktiver DMZ med Xboxens lokale IP?


Ja, det vil altid være et OK forsøg at prøve med DMZ alene uden at du port forwarder, sjovt nok at det overhovedet var muligt at køre begge ting....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hjælp til netværk Xbox One (Part 2)

Indlægaf YCSMS » 22. jun 2015 15:15

Jeg kan se, at DMZ stadig står som aktiveret. Har ringet igen. Vedkommende vidste ikke noget om, hvordan man deaktiverede det, og vil tage fat på den anden medarbejder. Har på fornemmelsen, at jeg kommer til at ringe igen.

Kundeservice, suk :(
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Hjælp til netværk Xbox One (Part 2)

Indlægaf YCSMS » 2. jul 2015 20:29

Hej igen BulletEyeDk :)

Beklager det sene svar.

Som gættet, blev DMZ heller ikke lukket ned anden gang jeg bad om det. Grundet eksamen + forberedelse, har jeg ikke fået ringet. Der er dog sket noget i mellemtiden. Siden sidst, har jeg købt det Waoo kalder et "Duo sæt". Det er to bokse, hvor den ene er koblet til routeren, og den anden kan man så placere et andet sted, hvor den så får signal fra boks nr 1. Dette købte jeg, for at kunne se TV på 1.sal. Jeg har derfor også prøvet, at smide et kabel i boks 2 og Xboxen. I de få timer (4-5 timer), har der ikke været nogen problemer.

Det kan muligvis være løsningen, men ved du hvorfor der skulle være forskel? Altså jeg tænker, at Xboxens signal jo stadig er trådløst, hvertfald indirekte?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron