Xboxlife forum

Arcade/ spil på xbox One

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Arcade/ spil på xbox One

Indlægaf Ruffneck » 9. okt 2014 12:05

Hej
Jeg er forholdsvis ny Xbox One ejer og har et par spørgsmål jeg håber I kan hjælpe med!
Er der ingen liste over arcade titler i "store"? jeg har kun finde arcade titler, hvis jeg specifikt søger på en titel.
Er der en liste over alle tilgængelige demoer, og ikke bare "de mest populære"?
På forhånd tak, mvh Ruff
Ruffneck
Niveau 4
 
Indlæg: 639


Re: Arcade/ spil på xbox One

Indlægaf TerrificFalcon » 9. okt 2014 12:16

"Arcade" titler eksisterer ikke længere på Xbox One, og der bliver ikke skelnet i samme grad mellem spil, som kun udgives digitalt, og spil, som også kan købes fysisk. Der findes dog ID@Xbox-programmet, som omhandler indie-udviklere. Der er snak om, at de får en kategori for sig selv på et tidspunkt, men det er tydeligvis ikke sket endnu. Du kan selvfølgelig finde "Arcade"-spillene sammen med alle de andre spil.
Niks, der er ikke en liste over alle demoer, der pt. er tilgængelige.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Arcade/ spil på xbox One

Indlægaf Snemonster » 9. okt 2014 16:26

Hvad jeg gør for at finde demoer, er at skrive "demo" i søgefeltet. Om jeg så får ALLE demoer ved jeg ikke, men nogle dukker der da op. Synes ikke selv der er mange demoer ude, og de kune virkelig godt anstrenge sig lidt mere på at lave demoer. Det er vel det som skal være trækplasteret for at ville købe et spil ? At overbevise brugerne om at deres spil er godt, gennem en demo. ???
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Arcade/ spil på xbox One

Indlægaf BuBubbi » 9. okt 2014 20:06

Står din Xbox til Danmark eller USA?
Den danske store er meget mangelfuld, og du vil kunne finde langt flere spil på den amerikanske.
Det kan være der er flere demoer på den.
Se evt. min guide til hvordan du skifter over til USA, så du kan handle digitalespil billigt derfra.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Arcade/ spil på xbox One

Indlægaf Twinkling » 11. okt 2014 18:21

demoer bliver faktisk ofte hevet ned igen, også på 360, når spillet har været ude i et stykke tid og fået anmeldelser og gameplay videoer. Især hvis demoen er stor - et godt eksempel er Blur, hvis demo (nok mere en åben beta) blev taget ned ved launch af spillet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron