Xboxlife forum

Amped 2 - how to?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Amped 2 - how to?

Indlægaf Albertino » 19. maj 2004 21:16

Hay all..
Jeg har lige købt amped 2 .. men hold kæft det er svært, sevlom jeg har spillet alle 3 versioner af SSX på Ps2, men det er fandme svært amped 2 sys jeg.. min mening..

Nå men til spørgsmålet .. når man går ind under charachter gear og der ser man man kan vælge skates.. altså ikke snowboards men skates... hvordan kopmmer man til at prøve at stå på dem.. det virker rimelig skod man kan vælge hvilket skate det skal være men man ikka kan stå på det..
hvordan(hvornår kommer man til det?
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 19. maj 2004 22:18

Skates? Skøjter?

Er du sikker på det ikke bare er bindingerne eller støvlerne..?

Jeg har haft og gennemført 1'eren og ja, det er møg svært! Men det er samtidig også det fedeste snowboard spil.

Syntes alle de andre er skod, fordi der er altid sådan noget Tjing Tjai Tjao Bang Buum kineser halløj når man laver sine tricks (alt mulig farvet grafik boom)

I forstår hvad jeg mener :)
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Albertino » 20. maj 2004 12:27

nej nej ikke skøjter..
Skates er en for for skateboard nærmest.. dog bare så det er muligt at stå på ski.. altså så man ikkk er spændt fast..
Jeg har bare set når man går ind i charrachter gear, at man kan vælge mellem en masse skates ("skateboards") og derfor gad jeg bare godt prøve at stå på dem..


der må da være nogle der har lagt mærke til dem??
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf d0minat0r DK » 20. maj 2004 15:57

har set dem i trailern.... men ved sku ikke hvordan man gør det!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf L1 Solid » 20. maj 2004 19:21

Skates er nok ikke skateborads, det ville jo være vildt plat hvis der også var et skatboard spil inder i et snowboard spil, det skal dog siges at jeg ikke selv har amped 2.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Anastacio » 21. maj 2004 22:42

Topic flyttet til HJÆLP.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron