Xboxlife forum

Xbox One larmer?!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Thomsen » 20. sep 2014 09:58

KIAMMI skrev:hvem af jer, har benyttet adv. exchange og allerede fået en ny stille xbox one som erstatning for den anden der larmede ??
min status inde på xbox.com, hvad er jeres??
Status: Ordren behandles
Ordre oprettet: sep 16, 2014



Status på min er også: Ordren behandles.

Microsoft kontaktet mig i tirsdags, hvor de sagde det kan gå op til 7 hverdage.

Så jeg håber den kommer i starten af næste uge.
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf susperia » 20. sep 2014 10:06

De ringede til mig i torsdags, efter den fejl der var sket, så vi skulle oprette den på ny.
Men den blev allerede sendt dagen efter, altså i går.
Kan se den er i England nu, og skulle komme på onsdag.
Jeg ville da ringe til dem igen, siden der ikke er sket noget med jeres.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf YCSMS » 20. sep 2014 13:12

Jeg blev kontaktet onsdag ved 17 tiden, fordi der skulle oprettes en ny efter fejl i deres system. Jeg modtog min fra UPS igår :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 20. sep 2014 14:14

YCSMS skrev:Jeg blev kontaktet onsdag ved 17 tiden, fordi der skulle oprettes en ny efter fejl i deres system. Jeg modtog min fra UPS igår :)

hvilken model er det (står når du kigger i bunden af xbox´en ) og hvilken -mfr dato (skal ikke åbne noget for at se det)
og er den lydløs, har den hjulpet på dit problem?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf maagaard90 » 20. sep 2014 14:21

Fjerde gang var lykkens gang. Endelig fik jeg en Xbox One som ikke larmer. Nu kan jeg endelig begynde at nyde den.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 20. sep 2014 14:31

maagaard90 skrev:Fjerde gang var lykkens gang. Endelig fik jeg en Xbox One som ikke larmer. Nu kan jeg endelig begynde at nyde den.

Tillykke! :)
har du mulighed for at fortælle mig, hvilken model det er og hvilken mfr dato.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf YCSMS » 20. sep 2014 15:55

KIAMMI skrev:
YCSMS skrev:Jeg blev kontaktet onsdag ved 17 tiden, fordi der skulle oprettes en ny efter fejl i deres system. Jeg modtog min fra UPS igår :)

hvilken model er det (står når du kigger i bunden af xbox´en ) og hvilken -mfr dato (skal ikke åbne noget for at se det)
og er den lydløs, har den hjulpet på dit problem?


1540, 24/03/2014.

Den har hvertfald ikke samme problem som den gamle. Den "larm" den nye laver, svarer bare til en HDD der arbejder.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf maagaard90 » 20. sep 2014 16:35

KIAMMI skrev:
maagaard90 skrev:Fjerde gang var lykkens gang. Endelig fik jeg en Xbox One som ikke larmer. Nu kan jeg endelig begynde at nyde den.

Tillykke! :)
har du mulighed for at fortælle mig, hvilken model det er og hvilken mfr dato.


Desværre ikke, da jeg ikke fik ny kasse med. Fik blot konsollen og powerbrick ombyttet fra en anden kasse.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 20. sep 2014 16:53

maagaard90 skrev:
KIAMMI skrev:
maagaard90 skrev:Fjerde gang var lykkens gang. Endelig fik jeg en Xbox One som ikke larmer. Nu kan jeg endelig begynde at nyde den.

Tillykke! :)
har du mulighed for at fortælle mig, hvilken model det er og hvilken mfr dato.


Desværre ikke, da jeg ikke fik ny kasse med. Fik blot konsollen og powerbrick ombyttet fra en anden kasse.

det står ikke på kassen, det står i bunden på selve konsollen, der står til venstre model nr, og på en label til højre står mfr service dato (eller lev dato)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf susperia » 22. sep 2014 17:07

Så har jeg også lige fået min fra MS i dag, og den er også lydløs, og den er fra den 29/08-2014. Der står også det der 1540 på den.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 22. sep 2014 18:26

susperia skrev:Så har jeg også lige fået min fra MS i dag, og den er også lydløs, og den er fra den 29/08-2014. Der står også det der 1540 på den.

fedt at høre, jeg venter fortsat , i morgen er der gået 5 arbejdsdage siden ordre blev bestilt
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Bechmann » 22. sep 2014 18:38

Det lyder rigtig godt. Jeg er på min 5. Xbox One fra Elgiganten og den larmer desværre også.

Jeg må have fat i Microsoft og få den ombyttet hos dem!
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Divi » 22. sep 2014 18:42

Nogen som har brugt Microsofts exchange program? Ups er lige kommet med min Xbox men jeg var ikke hjemme, så jeg fik ikke aftalt et afhentingstidspunkt af den larmende xbox. Hvordan er den nemste måde at få aftalt et afhentingstidspunkt med dem?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Aaliyahchili » 22. sep 2014 19:04

Divi skrev:Nogen som har brugt Microsofts exchange program? Ups er lige kommet med min Xbox men jeg var ikke hjemme, så jeg fik ikke aftalt et afhentingstidspunkt af den larmende xbox. Hvordan er den nemste måde at få aftalt et afhentingstidspunkt med dem?


Du ringer bare til dem og aftaler et tidspunkt det passer dig at de henter den....men husk at skrive tracking nummer ned og få en underskrift af den ups medarbejder der henter den, det er det eneste bevis på at den er afleveret......og når MS har modtaget den defekte box, modtager du en email......
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Derp » 23. sep 2014 12:14

lol at min konsol er forsinket og stuck i England... Vildt at MS ikke har noget tættere på end England. Jeg fik heller ikke noget tracking nr. De er flinke derinde, men deres system er jo fuldstændig håbløst. Må da ellers spare dem for en masse tid hvis de skrev tracking nummeret sammen med bekræftelsesmailen som alle andre gør. Lidt håbløst at man skal ringe derind så mange gange for at få helt basale informationer.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster