Xboxlife forum

Xbox One larmer?!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Jetsonboy » 11. sep 2014 19:03

Hvordan foregår det så? Jeg ringede til ms og de sagde den skulle til 3 ugers rep..hvad skal man sige for at få en bytter som jer andre?
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Aaliyahchili » 11. sep 2014 19:26

Du skal bare sige at du gerne vil have lavet en advanced replacement, men de skal kunne reservere 3300 på din bank konto, for at de er sikre på at du sender den defekte ind til dem, hvilket er fair nok....
Og så går der 3-5 dage og så sender du den bare retur i den kasse den ankom i,MEN KUN XBOXEN......ring ti ups og få dem til at hente pakken hjemme hos dig selv, det er gratis da du bare skal klister retur labelen på...

Håber det kunne hjælpe dig :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Derp » 11. sep 2014 19:32

Er pakken "forsikret" ligesom når man sender pakker med postdanmark eller hvordan har i sørget for at i ikke mister 3300kr hvis den forsvinder på vejen tilbage?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf jepsen80 » 11. sep 2014 19:46

Derp skrev:Er pakken "forsikret" ligesom når man sender pakker med postdanmark eller hvordan har i sørget for at i ikke mister 3300kr hvis den forsvinder på vejen tilbage?


Det jo med fragt brev, tag et billede med din mobil når du sender den hvis der skulle opstå en SOS :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Aaliyahchili » 11. sep 2014 22:03

Den kom ikke i nogen kasse, så må lige tjekke om det står under den... Men den er sendt fra uk....

Man skal have fragtmanden til at skrive under på at han har hentet pakken, så hvis den bliver væk så har man bevis på at den er afleveret, jeg har også lige taget et billed af returseddelen så hvis den lander i Afrika, så er der sgu ikke min skyld :lol:

Håber at alle der skal have byttet modtager en rask Xbox One ....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Thomsen » 11. sep 2014 22:10

Så har Microsoft ringet til mig i dag og fortalte mig at den advanced replacement som de fik oprettet til mig i starten af ugen er Order cancellation failed i deres system.

Så Microsoft kunne først kontakte mig i næste uge angående nærmere info ved levering af den nye maskine.
Efterfølgende har jeg kontaktet Gamestop hvor jeg købte Xbox Day One sidste fredag på release dagen.
Men de kunne ikke gøre noget fordi, Gamestop åbenbart har en aftale med Microsoft at det skal gå igennem dem.

Men kan det virkelig være rigtigt at når man køber et produkt som går i stykker indenfor 14 dage, at butikken går i forsvarsposition og giver bolden videre til Producenten. For handelen er gjort med Gamestop og ikke med Microsoft.

Jeg må da have krav på noget?
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf jepsen80 » 11. sep 2014 22:21

Hvad var grunden til den blev cancelled?
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Thomsen » 11. sep 2014 22:29

Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.

Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf jepsen80 » 11. sep 2014 22:41

Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.

Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?


Næ jeg fik mail idag om min var sendt.
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 11. sep 2014 22:42

jepsen80 skrev:
Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.

Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?


Næ jeg fik mail idag om min var sendt.

hvornår har du oprettet sagen ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Thomsen » 11. sep 2014 22:55

KIAMMI skrev:
jepsen80 skrev:
Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.

Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?


Næ jeg fik mail idag om min var sendt.

hvornår har du oprettet sagen ?


Jeg oprettet sagen hos Microsoft d 10.09
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Major Oblivious » 12. sep 2014 06:14

Thomsen skrev:Men kan det virkelig være rigtigt at når man køber et produkt som går i stykker indenfor 14 dage, at butikken går i forsvarsposition og giver bolden videre til Producenten. For handelen er gjort med Gamestop og ikke med Microsoft.

Jeg må da have krav på noget?

Du får reelt, hvad du har krav på butikken/producenten har taget de nødvendige skridt for en reparation/ombytning, og så længe det sker indenfor rimelig tid, så er det inden for købelovens rammer. Du kan spørge Gamestop om de vil lade handlen gå tilbage, og du eventuelt kan vente med at købe en Next-Gen konsol indtil rodet er klaret.

Folk har byttet både 3-4 gange i Gamestop og Elgiganten, hvor alle har haft fejl. Ret sikker på, at det er derfor MS vil have helt styr på det her nu, inden at det udvikler sig til en regulær farce.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Zt3pH » 12. sep 2014 07:18

Jeg har også fået en mail om de har sendt en replacement til mig. Den fik jeg i går aftes og oprettede sagen hos dem i tirsdags
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 12. sep 2014 13:11

Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.

Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?

Hej jeg har præcis den samme melding, at orderen er ved en fejl blevet lukket i systemet, og de vil ringe til mig, når fejlen er blevet rettet. lidt æv men på den anden side,nuværende Xbox kan jo godt bruges for en kort stund.
Jeg kan godt vente, så længe jeg får en der virker 100% som den skal!. :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Derp » 12. sep 2014 14:22

Jeg har lige ringet derind og det virker til at være super god service. Derudover virker de ret flinke og opsat på at hjælpe en. Det er helt rart efter at man har været igennem Gamestop, som uden tvivl har det dårligste service jeg nogensinde har fået.

Til andre som også skal have byttet deres, så har de nogle problemer med deres system, men det skulle være oppe igen på tirsdag hvor de vil ringe tilbage. Bare så i er klar over det inden i ringer.

Jeg tænker lidt at supporten ikke har været gearet til at så mange ringer ind og har problemer.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron