Derp skrev:Er pakken "forsikret" ligesom når man sender pakker med postdanmark eller hvordan har i sørget for at i ikke mister 3300kr hvis den forsvinder på vejen tilbage?
Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.
Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?
jepsen80 skrev:Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.
Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?
Næ jeg fik mail idag om min var sendt.
KIAMMI skrev:jepsen80 skrev:Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.
Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?
Næ jeg fik mail idag om min var sendt.
hvornår har du oprettet sagen ?
Thomsen skrev:Men kan det virkelig være rigtigt at når man køber et produkt som går i stykker indenfor 14 dage, at butikken går i forsvarsposition og giver bolden videre til Producenten. For handelen er gjort med Gamestop og ikke med Microsoft.
Jeg må da have krav på noget?
Thomsen skrev:Medarbejderen forklaret mig at det var en systemfejl, som de først får rettet op på i næste uge.
Men der må være andre som har fået samme udmelding fra Microsoft?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster