Xboxlife forum

Xbox live gold på XO

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox live gold på XO

Indlægaf Hugger » 14. aug 2014 14:34

Hej

Jeg har en XO, der er indstillet med location i USA. Jeg har haft den et halvt års tid, og har hidtil fint kunnet købe og downloade spil mv. fra den amerikanske gamestore. I juni udløb mit live gold abm, der oprindeligt var købt på X360. Jeg købte således et års forlængelse af abm direkte på den nye box. Det har hidtil fungeret fint og jeg er sikker på, at jeg hen over sommeren har været logget ind som gold-medlem, da jeg har hentet nogle "games with gold" spil. Da jeg så i denne uge tænder for boxen, erfarer jeg, at min konto ikke længere er registreret som gold-member. Jeg bliver i stedet tilbudt at opgradere og betale de 60 USD endnu engang. Jeg har søgt lidt rundt på boxen, samt på xbox.com og det eneste jeg kan se, er at live gold ikke er tilgængelig i min region.

Er der nogen af jer andre, som har oplevet lignende eller som har et forslag til en løsning på dette? Det er ret bittert at skulle betale endnu engang. Jeg har i øvrigt stadig kvitteringen fra juni på en mail.

På forhånd tak for hjælpen
Hugger
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Xbox live gold på XO

Indlægaf Jake242 » 14. aug 2014 15:14

Eftersom dit guld ikke kun virker på din xbox one har jeg svært ved at se at du ikke skal kunne købe guld til din box, det kan dog være at din xbox one nu registrere dig som værende i Danmark og har købt amerikansk guld og derved ikke kan bruge det.

Går udfra andre vil have samme problem. Så mon ikke der er flere der vil kommentere snarest.

Jeg har selv guld købt i dk, bruger det på en xbox 360 sat til dk og en xbox one sat til usa(plus ip blokering)

Har ikke oplevet noget endnu, men har så heller ikke haft boxen tændt i et par dage..,

Edit: mener dog guld er guld... Har altid købt mit ved Panacea73 og det fungerer altså på begge boxe på trods af forskellig regions indstilling.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox live gold på XO

Indlægaf Mikael Nielsen » 14. aug 2014 15:29

Jeg kan heller ikke downloade den gratise bilpark til forza 5, den vil have en kredit kort added.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox live gold på XO

Indlægaf Mike JezZ » 14. aug 2014 15:49

Der er en fejl der gør, at hvis man skifter region mister man guld, en af mine venner havde samme problem.

Ring til MS de refunderer.

Gold er Gold. Jeg kan spille både koblet op på US og England.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox live gold på XO

Indlægaf JohnH » 14. aug 2014 15:59

Mikael Nielsen skrev:Jeg kan heller ikke downloade den gratise bilpark til forza 5, den vil have en kredit kort added.


Jeg havde samme problem, tastede kortoplysninger ind, hentede det jeg skulle og slettede oplysningerne igen. Jeg har heller ikke noget problem med at skifte mellem UK og USA.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox live gold på XO

Indlægaf Mikael Nielsen » 15. aug 2014 07:08

JohnH skrev:
Mikael Nielsen skrev:Jeg kan heller ikke downloade den gratise bilpark til forza 5, den vil have en kredit kort added.


Jeg havde samme problem, tastede kortoplysninger ind, hentede det jeg skulle og slettede oplysningerne igen. Jeg har heller ikke noget problem med at skifte mellem UK og USA.


Jeg prøvede det igen i går og nu kan jeg hente dem uden problemer, det har nok været en fejl hos microsoft.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron