af Hugger » 14. aug 2014 14:34
Hej
Jeg har en XO, der er indstillet med location i USA. Jeg har haft den et halvt års tid, og har hidtil fint kunnet købe og downloade spil mv. fra den amerikanske gamestore. I juni udløb mit live gold abm, der oprindeligt var købt på X360. Jeg købte således et års forlængelse af abm direkte på den nye box. Det har hidtil fungeret fint og jeg er sikker på, at jeg hen over sommeren har været logget ind som gold-medlem, da jeg har hentet nogle "games with gold" spil. Da jeg så i denne uge tænder for boxen, erfarer jeg, at min konto ikke længere er registreret som gold-member. Jeg bliver i stedet tilbudt at opgradere og betale de 60 USD endnu engang. Jeg har søgt lidt rundt på boxen, samt på xbox.com og det eneste jeg kan se, er at live gold ikke er tilgængelig i min region.
Er der nogen af jer andre, som har oplevet lignende eller som har et forslag til en løsning på dette? Det er ret bittert at skulle betale endnu engang. Jeg har i øvrigt stadig kvitteringen fra juni på en mail.
På forhånd tak for hjælpen