Xboxlife forum

Indlevering af brugte spil

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlevering af brugte spil

Indlægaf Ceerial » 28. jun 2014 15:27

Hej

Er der nogen der ved, hvor meget man kan få indlevering af brugte Xbox 360 spil disse dage? Og hvor man evt. kan få mest for dem?

Det er ved at være lang tid siden jeg har gjort det sidst, og dengang var det ikke ret meget jeg fik, så det kan jeg ikke forstille er blevet meget bedre, specielt nu hvor vi er gået ind i en konsol generation.

Men det kunne være ret og have en nogenlunde fornemmelse af hvor meget det drejer sig om (ved selvfølgelig godt det afhænger af titler osv.).
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Indlevering af brugte spil

Indlægaf heinstach » 28. jun 2014 15:53

Ceerial skrev:Hej

Er der nogen der ved, hvor meget man kan få indlevering af brugte Xbox 360 spil disse dage? Og hvor man evt. kan få mest for dem?

Det er ved at være lang tid siden jeg har gjort det sidst, og dengang var det ikke ret meget jeg fik, så det kan jeg ikke forstille er blevet meget bedre, specielt nu hvor vi er gået ind i en konsol generation.

Men det kunne være ret og have en nogenlunde fornemmelse af hvor meget det drejer sig om (ved selvfølgelig godt det afhænger af titler osv.).


Hvis jeg var dig, ville jeg prøve Den Blå Avis eller Gul & Gratis. Her på siden får du ingenting for dem desværre. Og heller ikke i Gamestop.

Xbox One er trods alt ikke udgivet i Danmark endnu, og det er stadig kun få, der har den, så der sidder mange rundt omkring med en 360'er, som ikke nødvendigvis læser handelstrådene her på sitet, og som sikket gerne vil betale en god pris for brugte spil.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Indlevering af brugte spil

Indlægaf Michelve » 28. jun 2014 16:09

https://www.coolshop.dk/tradeshop/#

gamestop/(recycleit) giver måske lidt andre priser. Recycleit vil jeg ikke bruge lige nu.

Cash giver de 70% gamestop/60%(recycleit)....

Coolshop har jeg brugt en del gange og syntes at deres fordel ligger i at de nye spil er billiger og at de har en masse andre ting som ipad ect.
De trækker 10 kr fra vis bare lidt ridset og 50% vis manual mangler
De fleste af de spil du har giver nok 5-30kr og gamestop, fifa14 og gta give nok 125-150 i indbytning derinde....

Herinde eller i den blå eller gul giver det nok mest vis du sælger spille for sig eller i små pakker som 5 spil for 150kr i samme slagsspil.....ingen vil købe 40-45 spil da de fleste allerede har en del af din spil eller ikke er interesseret i alle eller ikke har så mange penge
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Indlevering af brugte spil

Indlægaf thetof91 » 28. jun 2014 16:18

Der er også bozz.dk

Han køber også xbox360 spil ind.. Så det er også et forsøg at hører fra ham hvad han vil give..
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron