Xboxlife forum

Max længde på hdmi kabel?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Max længde på hdmi kabel?

Indlægaf boxgeek » 19. jun 2014 12:45

Hvor langt må et hdmi kabel max være når man skal sætte en xbox til? Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at købe et 15 meter hdmi kabel (http://bit.ly/1sqlDua) og bruge som tilslutning mellem min xbox og tv, men jeg er i tvivl om det er for langt og dermed vil gå ud over kvaliteten. Er der nogle konkrete retningslinjer man kan følge eller hvilke erfaringer har du?
boxgeek
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ullerslev


Re: Max længde på hdmi kabel?

Indlægaf -S- » 19. jun 2014 13:05

-S-
 


Re: Max længde på hdmi kabel?

Indlægaf boxgeek » 19. jun 2014 13:12

ok tak.. Det gælder så også for det 15 meter kabel jeg henviste til, kan jeg næsten regne ud
boxgeek
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ullerslev


Re: Max længde på hdmi kabel?

Indlægaf -S- » 19. jun 2014 13:36

Ja det er et 1.4 så ingen problemer der
-S-
 


Re: Max længde på hdmi kabel?

Indlægaf Slimjay DK » 19. jun 2014 13:53

Kan din controller række 15m :) igennem vægge osv. ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Max længde på hdmi kabel?

Indlægaf BulletEyeDk » 19. jun 2014 15:25

Ingen problem med op til 20 meter HDMI kabel, jeg har lavet en TV løsning for min bror hvor der bla. bruges et 20 meter kabel til et TV i et soveværelse, det virker upåklageligt.

Men som Slimjay DK skriver så skal du lige være opmærksom på bla. controller og evt. kinect, USB kabler kan så vidt jeg husker ikke være ret lange...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Max længde på hdmi kabel?

Indlægaf mowdy » 19. jun 2014 17:32

jeg har det der er linket længere oppe på 15 meter og har ikke problemer med 1080P hverken over pc eller xbox
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron