Xboxlife forum

PS3 spørgsmål

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS3 spørgsmål

Indlægaf Clonix » 17. mar 2014 20:52

Hej folkens!
Jeg ville lige spørge mig til PS3. Er den regiomsfri og kan man vælge mellem f.eks. dansk og amerikansk store? (Ligesom på XOne). Hvad er fordelen med ikke at vælge dansk bruger, men uk eller usa? Kan se at mange har lavet en amerikansk bruger. Kan man have flere brugere tilknyttet til sin email, eller er det en bruger per email?
På forhånd tak :)
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: PS3 spørgsmål

Indlægaf Shooter DK » 17. mar 2014 22:43

Ja, ps3 er regionfri. Jeg har selv en us profil, men jeg bruger den nærmest aldrig, da jeg køber mine spil fysisk. Prisen på storen vil nogen nok synes er en fordel, jeg foretrækker dog at jeg kan sælge mine spil efter behov, da jeg ikke ser spil som samlerobjekter.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: PS3 spørgsmål

Indlægaf Clonix » 18. mar 2014 00:12

Shooter DK skrev:Ja, ps3 er regionfri. Jeg har selv en us profil, men jeg bruger den nærmest aldrig, da jeg køber mine spil fysisk. Prisen på storen vil nogen nok synes er en fordel, jeg foretrækker dog at jeg kan sælge mine spil efter behov, da jeg ikke ser spil som samlerobjekter.


Tak for det hurtige svar :)

Kan man ellers skifte region, når man har lavet en bruger?
Og hvordan er det med ens email? Er det kun en bruger per email, eller kan man registrere flere brugere på ens email?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: PS3 spørgsmål

Indlægaf Shooter DK » 18. mar 2014 00:36

Brugeren er tilknyttet en region. Du skal oprette en ny mail pr. bruger.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: PS3 spørgsmål

Indlægaf JanR » 18. mar 2014 00:42

Clonix skrev:
Shooter DK skrev:Ja, ps3 er regionfri. Jeg har selv en us profil, men jeg bruger den nærmest aldrig, da jeg køber mine spil fysisk. Prisen på storen vil nogen nok synes er en fordel, jeg foretrækker dog at jeg kan sælge mine spil efter behov, da jeg ikke ser spil som samlerobjekter.


Tak for det hurtige svar :)

Kan man ellers skifte region, når man har lavet en bruger?
Og hvordan er det med ens email? Er det kun en bruger per email, eller kan man registrere flere brugere på ens email?


Det er én bruger per mail og region.
Selve konsollen er regionsfri, men hvis du laver en dansk bruger, har du kun adgang til den europæiske Playstation Store.

Du bare kan oprette endnu en bruger, med USA som bopæls land.
Det smarte er at alle de forskellige brugere på konsollen, har adgang til hinandens ting. Så du kan sagtens købe spil fra den amerikanske Playstation Store, downloade dem, og efterfølgende tilgå dem fra din primære danske bruger.

Samme trick kan du bruge, hvis du vil dele et Playstation+ abonnement med en ven.
Du opretter bare din bruger som en sekundær bruger på hans PS3, og han vil få adgang til alle dine spil - og i vil kunne spille dem samtidig online.
Billede
JanR
Niveau 2
 
Indlæg: 116



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron