Xboxlife forum

Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf OldTymer72 » 15. feb 2014 12:38

Jeg overvejer mere end nogensinde at handle Xbox One i tyskland.
Prisen uden spil er fin og så tænkte jeg om der findes et tilbud fra microsoft eller lign. hvor der gives rabat på Xbox One Ghosts hvis man allerede har købt det til 360? Jeg gider næsten ikke fuld pris 2 gange.
Når nu ens Ghosts stats kan køre videre fra XboxOne, så var det jeg tænkte et sådant tilbud fandtes?

Anyone?
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf Morten Skou » 15. feb 2014 13:19

Tag dit gamle Ghosts med ned til Gamestop i Tyskland, og så se om de har COD bundlen med Xbox One? Det er vidst den eneste mulighed for rabat her i øjeblikket.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf OldTymer72 » 16. feb 2014 01:10

Morten Skou skrev:Tag dit gamle Ghosts med ned til Gamestop i Tyskland, og så se om de har COD bundlen med Xbox One? Det er vidst den eneste mulighed for rabat her i øjeblikket.


tror det ender med standardudgaven af xbox one - så gør jeg ghosts færdig på 360 og starter nyt fps med titanfall :)

Tak for svar!
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf VIC » 16. feb 2014 01:25

Her er Activisions svar:
http://support.activision.com/articles/ ... tedArticle

Umiddelbart ser det ud til at diverse tradein tilbud er ved at være udløbet.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf BuBubbi » 16. feb 2014 01:55

Bare husk hvis du har købt season pass på 360'en kan dette kun overføreres gratis ind til 31. Maj.
Gør man det senere end dette, er man nød til at købe session pass igen hvis dette ønskes.
Og så vil jeg da lige endnu engang argumentere for at Ghosts ser SÅ meget pænere ud på Xbox One i forhold til 360'en at du vil få noget mere ud af at gennemføre det derpå end på 360'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf Michelve » 16. feb 2014 02:07

Kan men godt overfører seasonspass uden at men har en xboxone?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf BuBubbi » 16. feb 2014 02:10

Michelve skrev:Kan men godt overfører seasonspass uden at men har en xboxone?

Det forstår jeg ikke helt.
Altså.. Hvis du allerede har købt season pass på din 360, kan du overføre det gratis til din Xbox One ind til den 31. Maj.
Hvis du køber en Xbox One fx D. 1 juni, og stadig gerne vil have season pass på den er du nød til at betale for det igen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf Michelve » 16. feb 2014 02:37

Bubbibubbi skrev:
Michelve skrev:Kan men godt overfører seasonspass uden at men har en xboxone?

Det forstår jeg ikke helt.
Altså.. Hvis du allerede har købt season pass på din 360, kan du overføre det gratis til din Xbox One ind til den 31. Maj.
Hvis du køber en Xbox One fx D. 1 juni, og stadig gerne vil have season pass på den er du nød til at betale for det igen.


Tænkte bare vis du låner en xboxone om du så kan laver med din loggin den om til en xboxone seasonspass der, og så bruger den først efter men selv har købt en xboxone.....eller kan men ikke det fordi seasonspass så er brugt på den konsol og ikke kan bruges på andre?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf BuBubbi » 16. feb 2014 02:40

Ja det vil jeg faktisk godt mene man kan.
Det binder sig jo til ens profil, så det burde jeg faktisk ikke kunne se nogle problemer i.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf OldTymer72 » 16. feb 2014 10:08

tak for jeres svar. Jeg har besluttet at droppe ghosts til xbox one - jeg mangler kun 1 prestige og jeg kender mig selv og ved at jeg ikke bruger mange timer på det når det er 'gennemført', så jeg ryger på titanfall som det næste fps.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf Morten Skou » 16. feb 2014 10:15

Det lyder fornuftigt at droppe det, hvis du alligevel ikke kommer til at spille det :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf OldTymer72 » 17. feb 2014 11:19

Morten Skou skrev:Det lyder fornuftigt at droppe det, hvis du alligevel ikke kommer til at spille det :-)


Præcis. Jeg håber virkelig Titanfall bliver mit go to FPS og ikke mere CoD - CoD er fint, men vi trænger til noget andet :)
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf Blauwy » 17. feb 2014 11:26

OldTymer72 skrev:
Morten Skou skrev:Det lyder fornuftigt at droppe det, hvis du alligevel ikke kommer til at spille det :-)


Præcis. Jeg håber virkelig Titanfall bliver mit go to FPS og ikke mere CoD - CoD er fint, men vi trænger til noget andet :)


Helt enig. Det er et frisk pust vi længe har tiltrængt, os der er fans af online fps'er.

Jeg havde endda købt en PS4 for at spille Ghosts, istedet for på X360. Efter jeg prøvede Titanfall betaen endte jeg med at bestille en Xbox One igår :P Det bliver helt bestemt mit nye go to shooter når jeg skal spille online.

Dyrt med 2 konsoller, men så har jeg dem da når de fede spil kommer i fremtiden.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf Michelve » 17. feb 2014 11:58

Blauwy skrev:
OldTymer72 skrev:
Morten Skou skrev:Det lyder fornuftigt at droppe det, hvis du alligevel ikke kommer til at spille det :-)


Præcis. Jeg håber virkelig Titanfall bliver mit go to FPS og ikke mere CoD - CoD er fint, men vi trænger til noget andet :)


Helt enig. Det er et frisk pust vi længe har tiltrængt, os der er fans af online fps'er.

Jeg havde endda købt en PS4 for at spille Ghosts, istedet for på X360. Efter jeg prøvede Titanfall betaen endte jeg med at bestille en Xbox One igår :P Det bliver helt bestemt mit nye go to shooter når jeg skal spille online.

Dyrt med 2 konsoller, men så har jeg dem da når de fede spil kommer i fremtiden.


Du få så også eclusive fra begge, og kan nok spare penge når spillene kun på 1 af konsoller er på tilbud. Håber på at købe begge i 2015 :D
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Ghosts til Xbox One når man har købt til 360

Indlægaf GrillBillerDK » 17. feb 2014 13:55

Her er en rabat kode til Ghost til One fra Amazon.com (39.99Dollars) (Da jeg allerede har den)
den gives til den første til at bruge koden..

2ZFW-XZB9VE-PVFZ63
How to redeem your code:
1. Click the Redeem code button below to go to the "Call of Duty: Ghosts" page
2. Add "Call of Duty: Ghosts" for the Xbox One (shipped and sold by Amazon.com) to your Cart and click Proceed to Checkout
3. Paste the claim code above into the Gift Cards & Promotional Codes box on the Review Your Order page
4. Your discount will be applied at checkout

This code expires on February 28, 2014.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster