Xboxlife forum

Hjælp til nyt Grafikkort

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Hjælp til nyt Grafikkort

Indlægaf spif2001 » 11. mar 2014 17:55

Nu virker skidtet - forhåbentligt... :)

Jeg sendte kortet der fuckede op tilbage til e-forretningen, og de sendte et nyt retur, da det første åbenbart var dødt.

Satte det nye kort i, men nu ville maskinen så ikke gå forbi motherboard skærmen helt i starten. Kunne hverken gå i BIOS opsætning eller noget som helst. Googlede alt muligt, og fandt faktisk ud af, at det kunne være BIOS der skulle flashes, men eftersom jeg ikke kunne komme derind, kunne jeg kun hive BIOS batteriet ud på motherboardet. Det hjalp dog ikke en fis.

Gav op og endte med at smide den til rep hos Attech i Horsens. Blev enige med ekspedienten om, at deres rep fyr kunne bruge 1 time på den a 750,-. Fik den så tilbage i dag, og nu fungerer den. Ekspedienten sagde, at det var BIOS'en der skulle opgraderes for at den kunne genkende kortet. Belastende... men nu virker det hele, så alt i alt er 750 billigt sluppet i forhold til, hvis et eller andet var brændt af ;)

Så note til selv og andre. Skal du sætte nyt grafikkort i dit bæst, så husk at opdatere din BIOS!

Tak til alle her i tråden for råd og vejledning.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hjælp til nyt Grafikkort

Indlægaf torniel » 11. mar 2014 18:50

Tak for tippet og tillykke med dit nye kort :)
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Hjælp til nyt Grafikkort

Indlægaf TZidakutch » 12. mar 2014 11:16

Tillykke med kortet, sir!
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron