Xboxlife forum

xbox one download af spil

Har du brug for hjælp, så spørg her.

xbox one download af spil

Indlægaf casper hansen » 19. jan 2014 20:28

hej her inde

jeg er nu kommet i den uheldige situation at min Xbox one er gået i stykker og sendt til reparation. (i øvrigt er min playstation 4 også til reparation men det er en anden sag)

mit spørgsmål lyder så. jeg har downloadet call of duty ghost med en kode som var med xboxen og så har jeg downloadet battlefield 4 fra usa store altså med en konto i usa.
hvad gør jeg så hvis jeg får en helt ny Xbox one hvor de ikke er gemt på hardisken? kan jeg bare hente dem igen gratis når jeg logger ind på min profil eller hænger de på en måde sammen med min Xbox som er i stykker og måske bliver ombyttet med en ny?
det næste problem bliver at min konto som jeg har downloadet spillene på løber snart ud for Xbox gold abonnement og jeg kan ikke forny det har kontaktet Xbox support og de aner ikke hvad der er galt. derfor har jeg oprettet en ny profil men kan jeg downloade spillene fra den gamle profil hvis jeg stadig kan logge ind på den men jeg ikke er på Xbox gold længere?
håber i forstår denne smørre;0)

hilsen casper
casper hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: xbox one download af spil

Indlægaf TerrificFalcon » 19. jan 2014 20:51

1) Ja, du kan hente dem igen gratis med den profil, de er downloadet med.

2) De hænger _også_ sammen med din gamle Xbox, og du skal sandsynligvis gå ind i Options, og sætte den Xbox, som du får tilbage, til at være din nye "Home Xbox". Når du gør det, så tæller det som den Xbox, spillene blev downloadet på.

3) Om du har et Gold-abonnement eller ej spiller ikke ind i det - det kan du gøre, uanset om du har det eller ej.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: xbox one download af spil

Indlægaf casper hansen » 19. jan 2014 20:59

TerrificFalcon skrev:1) Ja, du kan hente dem igen gratis med den profil, de er downloadet med.

2) De hænger _også_ sammen med din gamle Xbox, og du skal sandsynligvis gå ind i Options, og sætte den Xbox, som du får tilbage, til at være din nye "Home Xbox". Når du gør det, så tæller det som den Xbox, spillene blev downloadet på.

3) Om du har et Gold-abonnement eller ej spiller ikke ind i det - det kan du gøre, uanset om du har det eller ej.


super mange tak for hjælpen så kan det ikke gå hurtig nok med at få den tilbage :)
casper hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: xbox one download af spil

Indlægaf himmelfisk » 19. jan 2014 22:16

Nu hvor du har fået svar på dine spørgsmål, hvad var der så i vejen med din xbox? Og hvor har du fået sendt den til reparation henne? Mvh.
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: xbox one download af spil

Indlægaf casper hansen » 20. jan 2014 09:04

himmelfisk skrev:Nu hvor du har fået svar på dine spørgsmål, hvad var der så i vejen med din xbox? Og hvor har du fået sendt den til reparation henne? Mvh.


Jeg brugte den i 14 dage så døde kinect lige pludselig den ville ikke tænde og der var ingen kontakt til den. Jeg sendte den tilbage til coolshop hvor jeg købte den. De ville have det hele sendt tilbage så nu må vi se hvad der sker

Hilsen Casper
casper hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 27



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster