Xboxlife forum

AC Black Flag...?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

AC Black Flag...?

Indlægaf Lamsis » 26. nov 2013 11:32

Hej folkens.
Da mine drenge forlængst har scoret min 360'er, for at spille online, spiller jeg pt AC Black Flag på den enes Ps3...
Og vedr. Black Flag, er der nogen af jer, der spiller det og har gjort jer nogle erfaringer...?
Min frustration er, at jeg har gennemført en række hovedmissioner, og er godt i gang med at sænke alt og alle, samt udforske diverse øer m.m. - MEN jeg kan ikke få adgang til den næste hovedmission (hedder noget med en "galning") når jeg nærmer mig området, er det forbudt og så kan jeg sejle rundt og rundt...:(
Jeg har befriet to fæstninger, og har ikke mange andre steder efterhånden at kunne sejle til, udover Havana hvor spillet startede.
Nogen ideer til hvad jeg måtte mangle for at kunne åbne op eller hur...?
På forhånd tak :)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf thetof91 » 26. nov 2013 11:43

Hvad sequence er du i gang med?

Kan du evt prøve at tage et billede af dit kort, så kan se hvor du skal sejle hen :)

Har gennemført spillet, så med lidt information burde det vil være muligt at hjælpe dig :p

Hedder missionen: En enkelt galning?

Har fundet video med den memory lige før den..
Så du kan evt kigge den video igennem og se om der er noget du skulle have glemt der... Det her er så med 100% sync.. Så selvfølgelig ikke det hele du behøver gører.. Og ellers så hans næste video part 13 er sequence 3 memory 7 som er den En enkelt galning..

Og der er selvfølgelig spoiler i den her video efter som det er gameplay :)
http://www.youtube.com/watch?v=oH3fqQHzqak
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf Lamsis » 26. nov 2013 11:53

thetof91 ;)
Ja den hedder en enkelt galning.
Jeg sejler rundt i et afgrænset område, men det er vel som det plejer i AC - har ikke spillet de seneste titler.
Jeg tjekker ud og mange tak ;)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf Lamsis » 26. nov 2013 12:05

Ja jeg genkender part 13 sequence 3. Så kan ikke umiddelbart se at jeg har misset noget...
Må jeg starte op og se på senere i dag :)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf Lamsis » 27. nov 2013 08:34

Jeg ved ikke lige hvordan jeg overfører et billede jeg har taget på min mobil, lagt ind på min pc, og så ind i kommentar feltet...
Men jeg har gransket kortet, og der er lukket ind til området hvor den næste mission er. Når jeg sejler der hen, kommer beskeden om en forestående afsynkronisering, så er lidt på skideren...?
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf thetof91 » 27. nov 2013 09:33

Du kan bruge xboxlife billede upload til at få det her ind :)

http://share.xboxlife.dk/

Det lyder lidt mærkeligt... :p
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf Lamsis » 27. nov 2013 10:40

Tak, og så spørger jeg "dumt", hvordan uploader jeg det videre ind i tekst boksen/ud fra de 4 share koder, der kommer frem nedenunder billedet...:)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf thetof91 » 27. nov 2013 15:52

BB kode hvor der står (til forum) :)

med [img] uden om det :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf RedZoneVenator » 27. nov 2013 22:58

Kan se at der er nogle stykker som har eller har haft samme problem som dig:

http://forums.ubi.com/showthread.php/80 ... tch-Forums
http://forums.ubi.com/showthread.php/80 ... hes-Forums

Der er en som skriver at han fik det løst ved at sejle ind fra en anden indgang og sank et par skibe der var tæt på der (kan ikke lige huske hvor det er, men det lyder til at være flere indgange til havnen?).

Her er det som han skriver i en post:
There's two entrances to start that mission. One (directly facing the temple) does become blocked off with the 'area not available during memory'. However to the east there's a second entrance into that harbor that you can acess.

That one wasn't blocked by the memory restriction on my game. There were also a ton of enemy ships right around the northern area and I fought two of them (submission, boarding) so it might be a 'in-combat' related glitch that pops up if the condistions are right I guess.
If entering the harbor from the east doesn't work try fighting off a few of those ships.
RedZoneVenator
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Kolding


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf Lamsis » 28. nov 2013 08:52

Tak RedZone :) for det giver mig lidt trøst :) at det ikke bare er mig, der er helt ude i hampen...
Overvejede at starte forfra/længere tilbage, men nu vil jeg forsøge mig med de fine vejledninger ;)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: AC Black Flag...?

Indlægaf Lamsis » 28. nov 2013 18:56

Hey og tak for vejledningerne ;) det kan sørme lade sig gøre, at nå missionen ad en helt anden vej...:)
Xboxlife er endnu en gang, den bedste skulder at trøste sig ved :D
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron