Xboxlife forum

Xbox one hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox one hjælp

Indlægaf SmokedElmo » 17. nov 2013 17:12

Hej jeg søger lige et hurtigt svar omkring xbox one ...

Kan man godt bestille xbox one fra en udenlandsk hjemmeside så man ikke behøver og vente til marts måned 2014 ? og vil jeg godt kunne bruge boxen her i landet ?
SmokedElmo
Niveau 1
 
Indlæg: 96


Re: Xbox one hjælp

Indlægaf Miaauw » 17. nov 2013 17:13

Du fortjener en kæmpe lussing..

Men ja, det kan du godt.

;)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox one hjælp

Indlægaf SmokedElmo » 17. nov 2013 17:17

For at komme med et spørgsmål ?
SmokedElmo
Niveau 1
 
Indlæg: 96


Re: Xbox one hjælp

Indlægaf Slimjay DK » 17. nov 2013 17:20

SmokedElmo skrev:For at komme med et spørgsmål ?


Ja, for hvis du gad at bruge bare en smule tid på at finde de svar her på siden, så er jeg sikker på at du kan finde omkring 100 af dem :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox one hjælp

Indlægaf Miaauw » 17. nov 2013 17:23

SmokedElmo skrev:For at komme med et spørgsmål ?

Nej, for at;

1. Ikke stille det i den allerede eksisterende Xbox One-tråd.

2. For ikke at bruge søgefunktionen

Det er blevet spurgt og sagt så skide mange gange; JA, DU KAN GODT KØBE EN XBOX ONE FRA UDLANDET, du skal bare lige være klar over at ikke alle lande har de samme stik standarder. En Xbox One fra England skal f. eks. enten ha' sådan en lille transformer siddende (Koster 20-50 kroner, kan jeg forestille mig) eller bare bruge et standard strømkabel, som det der sidder i din Xbox 360's strømforsyning :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox one hjælp

Indlægaf SmokedElmo » 17. nov 2013 17:27

Okay tak for svaret :) Utroligt i gider og bitche over folk spørg selvom der er blevet spurgt tusind gange.. I kan sku da bare ignorere det .
SmokedElmo
Niveau 1
 
Indlæg: 96


Re: Xbox one hjælp

Indlægaf TesZ » 17. nov 2013 17:35

Hej lifere :)
Bruger lige denne tråd til at stille et relateret spørgsmål, for ikke at starte en ny tråd :)

Mit spørgsmål går på at jeg aldrig har købt hardware i udlandet før. Har dog set mig nødsaget til at prøve det da jeg meget gerne vil købe en Xbox one som skal bruges til julegave og derfor vil være lidt svært at vente til marts ;)
Anywho jeg har kigget på amazon.de og fundet et bundle med Call of duty ghost til 529 EUR altså lige knap 4000 DKK
. Hvis jeg bestiller over amazon.de hvornår vil jeg så kunne forvente at pakken lander på min adresse og hvad er prisen for fragt? Det skal lige siges at jeg ikke er en haj til tysk og derfor ikke lige kan oversætte direkte fra hjemmesiden og at jeg søger svar fra folk som har handlet på denne måde før for at få lidt mere tryghed i mit valg ved at købe online fra udenlandsk hjemmeside da det som sagt vil være mit første køb fra en sådan :)
På forhånd mange tak :)
TesZ
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Xbox one hjælp

Indlægaf TU I Raven » 17. nov 2013 21:01

TesZ skrev:Hej lifere :)
Bruger lige denne tråd til at stille et relateret spørgsmål, for ikke at starte en ny tråd :)

Mit spørgsmål går på at jeg aldrig har købt hardware i udlandet før. Har dog set mig nødsaget til at prøve det da jeg meget gerne vil købe en Xbox one som skal bruges til julegave og derfor vil være lidt svært at vente til marts ;)
Anywho jeg har kigget på amazon.de og fundet et bundle med Call of duty ghost til 529 EUR altså lige knap 4000 DKK
. Hvis jeg bestiller over amazon.de hvornår vil jeg så kunne forvente at pakken lander på min adresse og hvad er prisen for fragt? Det skal lige siges at jeg ikke er en haj til tysk og derfor ikke lige kan oversætte direkte fra hjemmesiden og at jeg søger svar fra folk som har handlet på denne måde før for at få lidt mere tryghed i mit valg ved at købe online fra udenlandsk hjemmeside da det som sagt vil være mit første køb fra en sådan :)
På forhånd mange tak :)

Jeg mener der er gratis fragt når du køber over et hvis beløb. Jeg vil tro at den vil være hos dig ugen efter udgivelsen. Jeg har bestilt fra England og jeg håber at jeg har min tirsdag/onsdag ugen efter udgivelsen dagen. :D
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron