Xboxlife forum

Surface pro

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Surface pro

Indlægaf Cena » 25. okt 2013 08:04

Competa skrev:Jeg har aldrig forstået hvorfor tablets ikke bruger java. Er det virkelig så svært at smide over ?


Jeg forstår det sku heller ikke. Man udelukker rigtig mange købere ved at de ikke understøtter Java. Det er næsten umuligt at bruge den til dagligdagsting uden at støde ind i steder hvor der er Java.

Det kan da ikke være fordi maskinen ikke har kræfter til at trække det, hva? Er der nogle kyndige som har en idé til hvorfor man undlader det?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 25. okt 2013 08:24

Cena skrev:
Competa skrev:Jeg har aldrig forstået hvorfor tablets ikke bruger java. Er det virkelig så svært at smide over ?


Jeg forstår det sku heller ikke. Man udelukker rigtig mange købere ved at de ikke understøtter Java. Det er næsten umuligt at bruge den til dagligdagsting uden at støde ind i steder hvor der er Java.

Det kan da ikke være fordi maskinen ikke har kræfter til at trække det, hva? Er der nogle kyndige som har en idé til hvorfor man undlader det?


Jeg har hørt noget om at Java kræver flere kræfter og kan derfor reducere batteritid. Men jeg husker sikkert forkert.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf Allan97 » 25. okt 2013 17:46

Hvordan den er som tablet? ja jeg er ikke skuffet over den som en tablet, tager da tit med den hen til sofaen og surfer på nettet, læser nyheder, ser video på youtube. den er lækker nok at have i den størrelse som den er, og man kan sagtens tage den let med rundt. :)
Play Hard, Play Clean, Play To Win!
Allan97
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 25. okt 2013 21:07

Allan97 skrev:Hvordan den er som tablet? ja jeg er ikke skuffet over den som en tablet, tager da tit med den hen til sofaen og surfer på nettet, læser nyheder, ser video på youtube. den er lækker nok at have i den størrelse som den er, og man kan sagtens tage den let med rundt. :)


Super :) jeg tror jeg er ret overbevist om at det skal være sådan en surface pro 2
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf Elmstrom » 26. okt 2013 10:17

Hvis du ikke har kigget på det, så tjek nogle af de nye 8 tommer windows 8.1 maskiner der kommer den næste tid.
Jeg er selv ret lun på Dell Venue 8 Pro, som nok lander i danmark til 2500-3000 kr.
Elmstrom
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 30. okt 2013 13:05

Elmstrom skrev:Hvis du ikke har kigget på det, så tjek nogle af de nye 8 tommer windows 8.1 maskiner der kommer den næste tid.
Jeg er selv ret lun på Dell Venue 8 Pro, som nok lander i danmark til 2500-3000 kr.


Den er også ret fin. Jeg er bare bange for den er lidt for "svag" i specs. En Atom processor og kun 2GB ram er ikke meget. jeg tror også 32/64 GB hdd er lige i underkanten.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 6. nov 2013 15:07

Jeg er besluttet mig for et købe en Surface pro 2. Men er kommet i tvivl om jeg skal give en del xtra og få en 8GB RAM udgave i stedet for en 4GB udgave :S
Nogle foreslag?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron