Xboxlife forum

Ridset Disc

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ridset Disc

Indlægaf JonasKloch » 3. okt 2013 07:41

Hey guys!

I går nat da jeg havde nogle venner over kom en til at gå ind i min xbox 360 og derved blev min GTA V disc ridset... Det er super nederen da det er et pisse dyrt spil og har altså ikke råd til at købe et nyt. Så hvordan fixer jeg en sådan ridse?

Har prøvet at loade spillet, men det går i hak.

Please, er sindsygt desperat!!!
JonasKloch
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Aalborg


Re: Ridset Disc

Indlægaf A42Merlin » 3. okt 2013 07:44

Se om du kan finde en guide på Youtube.

Evt find en du kan låne en skive ved og få den installeret. Så kan du bruge din egen skive, hvis du altså overhovedet kan starte op på den.
Det virkede ved min Borderlands
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Ridset Disc

Indlægaf sorryass DK » 3. okt 2013 07:52

Ridserne kan ofte poleres væk.
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Re: Ridset Disc

Indlægaf JonasKloch » 3. okt 2013 07:54

A42Merlin skrev:Se om du kan finde en guide på Youtube.

Evt find en du kan låne en skive ved og få den installeret. Så kan du bruge din egen skive, hvis du altså overhovedet kan starte op på den.
Det virkede ved min Borderlands


Det vil jeg prøve! Jeg kan godt starte spillet, og den kommer til den der loading som tager 100 år, men så går den i stå der. Så tror du det vil hjælpe at installere det?
- Også selvom jeg allerede har installeret det? Altså med GTA V installerede den jo selv når man starter det første gang.... Hmm...
JonasKloch
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Aalborg


Re: Ridset Disc

Indlægaf A42Merlin » 3. okt 2013 07:56

Er den skive der er ridset installeret? hvis den er det kan det ikke hjælpe at låne en anden :(
Så må du se om du kan polere det væk :S
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Ridset Disc

Indlægaf Mogwai » 3. okt 2013 08:49

Bed din ven om at give dig halvdelen af prisen så du kan anskaffe dig et nyt eksemplar?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Ridset Disc

Indlægaf Michelve » 3. okt 2013 09:25

Læsehester i randers polerer skiver, ved dog ikke hvad det koster
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Ridset Disc

Indlægaf Grum Laban » 3. okt 2013 12:36

Læsehesten i Randers tager 25 - 75 kr for at polere en ridset skive, men hvis de har fået alt for mange tæsk kan de sikkert ikke poleres 100% op igen. Har fået mit Halo 3 og Crackdown fikset hos dem.
Grum Laban
Niveau 1
 
Indlæg: 86



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron