Xboxlife forum

Ekstern hardisk på Xbox 360 S??

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ekstern hardisk på Xbox 360 S??

Indlægaf makta » 20. sep 2013 09:57

Hej,
Jeg har lavet lidt research, men stadig ikke helt sikker; er det muligt at tilslutte en ekstern hardisk på en Xbox 360 Slim, 4GB modellen?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Ekstern hardisk på Xbox 360 S??

Indlægaf jabu » 20. sep 2013 10:11

det er muligt at bruge en usb stick op til 32Gb, men ikke en usb harddisk.

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-360/ ... lash-drive
jabu
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Re: Ekstern hardisk på Xbox 360 S??

Indlægaf makta » 20. sep 2013 11:26

Tak.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Ekstern hardisk på Xbox 360 S??

Indlægaf Mysticurse » 20. sep 2013 11:58

jabu skrev: .....men ikke en usb harddisk.

Ikke korrekt. Jeg har en lille rejse HDD som jeg bruger til min xbox (Og før jeg fik den, var det en normal ekstern HDD)

Tøm først hvad du evt måtte have på din externe, så du ikke mister det (Den skal nemlig formateres). Sæt så din HDD til Xbox'en og bed den om at konfigurere enheden som et Xbox storage device. Når du gør det vil xbox'en reservere F.eks 32 Gb til din Xbox. Hvis du så slutter den til din PC igen, vil du bemærke at det ser ud som om der er brugt plads på din HDD. Der er det som Xbox'en har reserveret. Så kan den bruges både til din PC og din Xbox.
Eneste ulempe er dog at hele din HDD vil køre som FAT 32... også når du bruger den i din PC.

Håber du kan bruge det til noget ;)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron