Xboxlife forum

Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf Da Senzai » 13. aug 2013 05:05

Til alle jer, der bare copy-paster long-ass lister, ville det måske hjælpe meget, hvis I satte et par ord på nogle af titlerne. Ellers virker de mega-uoverskuelige. Især for begyndere, som Aaliyahchili er.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf Dirty Harry » 13. aug 2013 11:02

Neon Genesis Evangelion er virkelig overvurderet i mine øjne. Jeg så den, fattede hat af hvad der foregik. Hvis der er noget jeg virkelig hader i medier så er det at man fylder et show med religiøse undertoner (se C.S. Lewis's "Løven, heksen og garderobeskabet"), da jeg finder det fuldstændigt latterligt.

Fint der er Mecha i, som jeg virkelig elsker, men for fanden hvad fanden foregik der? Jeg fat showet rodet som bare pokker, og det gør det ikke nemmere med at du har serien, så har du Evangelion: Death and Rebirth (en film der recapper hele serien), The End of Evangelion (som er de to sidste afsnit), Rebuild of Evangelion (som er fire film der forsætter historien).
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf NorthernLiteDK » 13. aug 2013 12:34

Akira er jeg været glad for at læse

Og to ikke japanske men amerikanske manga serier syntes jeg er gode Gold digger og ninja high school af antarctic press


Jeg køber mit manga her:

http://www.animemarket.se/
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf dbbuu » 13. aug 2013 14:38

TZidakutch skrev:er det ikke ham der her lavet "det levende slot" og "min nabo totoro (noget i den stil" ? han er ihvertfald også god!

Jo :) Ja det nogle dejlig eventyrlige film.
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf Aaliyahchili » 13. aug 2013 15:39

Heysa

I må også gerne fortælle lidt om hvad de forskelige titler handler om..... :)

På forhånd tak :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf diandk » 13. aug 2013 20:52

Naruto:
er om en dreng som har en ni halet ræv (den er ond) inde i sin krop, hvilket betyder han bliver hadet af hele byen, hans ønske er at blive hokage (leder af sin byen/ og en af de mest anerkendte ninjaer i byen) kort fortalt, der er en del humor og slåskampe :).

Naruto shippuden:
Naruto har trænet i 2,5 år væk fra hans by og kommer tilbage, lidt svært at forklare hvad den handler om da der er meget.
1)redde hans ven sasuke som er blevet ond pga af had til hans bror.
2)stadig blive hokage
3)slåskamp mod akatsuki (en ond gruppe) der vil ha alle kyubiierne (herunder den ni halet ræv)
den er helt klart bedre end Naruto men det anbefales at se naruto først så man har lidt viden om det :), synes selv de er fede nok, det skal så også siges der er film også :).
Håber det hjalp lidt og du ikke blev helt forvirret :)
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf Aaliyahchili » 18. jan 2014 17:11

Er lige blevet færdig med Death Note på dvd og shit den tog mig med storm,sindssygt spændende hele vejen igennem....kan i anbefale noget i samme stil ? eller samme høje standard :)

God aften......
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf VIC » 18. jan 2014 18:07

Well, hvis man vil læse manga, så kan man vist ikke komme uden om den originale Dragon Ball serie...
Havde alle 42 bind engang. Kan klart anbefales.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf TZidakutch » 18. jan 2014 19:33

her er min top liste ihvertfald, de er allesammen pissefede, nogle af dem har jeg ikke set i forevigt, så kan ikke lige beskrive dem.
Mardock Scramble
Desert Punk
gundam wing
Mobile Suit Gundam 00
Steins;Gate
GTO
Psycho-Pass
Kaichou wa Maid-sama
Toradora
Cowboy Bebop - handler bare om en bounty hunter der render og nakker folk osv.
A Certain Scientific Railgun(both seasons w/ index's both seasons)
Chuunibyou demo Koi ga Shitai
Hataraku Maou-sama!
zetsuen no tempest
Highschool of the dead: - boob physics og Zombier, hvad er bedre?
death note
the last airbender: - 4 nationer i krig, 1 "speciel" person kan redde dem alle
full metal alchemist: - 2 bødre der studere magi, den ene bror ender med at blive fanget i en robot krop, og så skal de have ham fri.
one piece: - hjernedød humor, med en udødelig pirat.


jeg ser mine anime's her, eller finder dem andre steder på nettet (hvis du vel og mærke har et klap for øjet):
www.animeavenue.tv/anime-list/

velbekommen, selvom det en gammel tråd!
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf TZidakutch » 18. jan 2014 19:36

du kan forresten også læse lidt om hvad de forskellige Anime'er handler om på mit link, ved at trykke på dem :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Anbefal japanske animeret tegnefilm/serie + bøger

Indlægaf Aaliyahchili » 18. jan 2014 22:45

Takker for guldet :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron