Xboxlife forum

HJÆLP!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

HJÆLP!

Indlægaf bOOmer DK » 15. maj 2004 12:07

Jeg har lige købt Rallisport Challenge 2.

Jeg sætter forventningsfuld spillet i xboxen, den loader lidt, viser en god lille reklame for xbox, og så kommer der et skærmbillede hvor på der står at "denne cd er en xbox game disc, vær venlig at putte den i din xbox for at starte spillet!!!!?????

Hvad?!?! Det er jo min xbox?

Efter et par gange, hvor den gør det samme, slukker jeg xboxen og tager mit DVD-kit ud, for at prøve uden den?.....
Så prøver jeg igen og når jeg så sætter spillet i xboxen kommer der en skærm op hvor der står "at man er nødt til at sætte DVD-kittet i en controller port for at se film. Vær venlig at fjerne disken?!?!

Hvad sker der???? Alle mine andre spil virker?

HJÆLP!
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Peet » 15. maj 2004 12:33

Byt det.. ;)

Det lyder grufuldt.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 15. maj 2004 12:46

Ja, jeg vil også sige at du skal tage ned i butikken, og evt få dem til at prøve det, i deres Xbox maskine (hvis de har en stående), eller få dem til at bytte det...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf bOOmer DK » 15. maj 2004 14:28

Så nu har jeg været nede i butikken og sankket med dem. De prøvede det på deres xbox og der virkede det fint. Så det er min kære xbox der er fejl ved, og da min garanti er udløbet, så har jeg simpelthen købt en helt ny! Ved ikke om det er dumt?

Men nu har jeg en helt ny, med fire controllere. Jeg havde også lige nogle ekstra penge som jeg fik tilbage i skat....

Nogen der vil købe en brugt xbox? Den er kun lidt over 2 år gammel....
:wink: :D
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Buktu » 15. maj 2004 14:56

Det var da noget af et impulskøb... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf bOOmer DK » 15. maj 2004 14:58

Tja, jeg har haft problemer med min xbox de sidste mange måneder med at den fryser fast i et spil. Det var godt trættende og irriterende........så nu skulle det være! Velkommen til min nye xbox og hold da op hvor er den nye controller lille? :roll:
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Azbox » 15. maj 2004 15:21

hvor meget vil du sælge den for!?!?!
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 15. maj 2004 15:21

bONES jeg har også lige købt ny Xbox her for 1 uge siden =)...

og ja de er det godt nok lidt for playstation agtige de nye controllere =P... godt jeg har de gamle stadigvæk.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Tommy » 15. maj 2004 15:46

"De nye controllere"? Er det controller s?
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Azbox » 15. maj 2004 15:48

Ja!!! :)=P
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 15. maj 2004 16:00

Argh, min Duke Controller er gået i stykker, så sidder og spiller med en Controller S...
Er der ikk elige nogen der kan smide M$ Kundeservice Tlf nummeret herind, så jeg kan høre om jeg kan få den repareret?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 15. maj 2004 17:50

80 88 40 97
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 15. maj 2004 21:54

Mange tak :)
Kunne ikke finde det "danske".. Kun det til USA.. Og det har jeg sq ikke råd til... :S
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 15. maj 2004 22:00

Jeg mener endda det danske er gratis at ringe til.
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 15. maj 2004 22:12

Cool.
Men hvilke tider kan man ringe til dem?
Nok lidt for sent nu... Men har sendt dem en Mail i dag...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron