Xboxlife forum

HJÆLP!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Brummelum » 17. maj 2004 20:54

bONES skrev:Så nu har jeg været nede i butikken og sankket med dem. De prøvede det på deres xbox og der virkede det fint. Så det er min kære xbox der er fejl ved, og da min garanti er udløbet, så har jeg simpelthen købt en helt ny! Ved ikke om det er dumt?


Det er ikke sikkert at der er noget galt med din xbox. Der er fejl på mange af RC 2 skiverne. Hvis det inderst af dvd'en er tåget så er der fejl på skiven. Jeg har selv fået mit RC 2 byttet 2 gange i EB Games. Min gamle xbox kunne slet ikke "genkende" dvd'en som et xbox spil. Jeg testede det så på min crystal xbox som har et andet drev der kunne det så godt starte op. Men sådan som dvd'en så ud så ville der sikkert før eller siden opstå fejl i spillet. Desuden så afspiller min gamle xbox alle mine spil fejlfrit så jeg vidste at det var dvd'en den var gal med.

Så hvis du kan se der er "brændningsfejl" (inderst del af skiven er tåget) i dvd så skal du have det byttet. Det kan jo ikke passe at alle der har et thomson drev i deres Xbox ikke kan spille spillet.
Brummelum
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf bOOmer DK » 17. maj 2004 21:12

ok....tak for hjælpen bummelum. Hvordan kan man egentlig se hvilket drev man har i sin xbox?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Anastacio » 17. maj 2004 21:42

Hvis der er 2 huller i drevet er det et samsung, men ellers kan du jo bare kigge på serienummeret, som du kan læse mere om på xboxlife.dk FAQ'en.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster