Xboxlife forum

Ingen lyd fra PC skærm

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ingen lyd fra PC skærm

Indlægaf bager » 25. apr 2013 22:04

Skærm: BenQ GW2450H-1
Computer: ASUS Desktop PC CG870 Series

Hej. For ikke så længe siden købte jeg ny skærm og computer. Jeg ville gerne have en skærm med indbyggede højtalere, så det købte jeg. Jeg troede et normalt HDMI stik ville klare sagerne, men jeg fandt ud, at jeg skulle bruge et MINI-HDMI til HDMI kabel. Efter noget tid fik jeg endelig taget mig sammen til at købe et, og det er nu modtaget i dag. Problemet er bare, at jeg ikke kan få det til at virke. Under afspilningsenheder kan jeg finde skærmen, men der står, at den ikke er tilsluttet, selvom HDMI stikket sidder i. Det er dog lykkes mig at aktivere den et par gange ved at tage kablet ud og ind, men selv når den er aktiveret og den siger, at den afspiller lyd, kommer der intet ud af den. Hvad skal jeg gøre? Håber virkelig, i kan hjælpe.
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Ingen lyd fra PC skærm

Indlægaf bager » 25. apr 2013 22:06

Hvorfor er det altid sådan, at når jeg spørger om hjælp, finder jeg selv ud af det to sekunder efter? LOL. Tråden kan lukkes :D
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Ingen lyd fra PC skærm

Indlægaf Morten Skou » 25. apr 2013 22:08

Kunne du så ikke lige skrive hvad løsningen var, så andre kunne få hjælp til det senere ved at se din tråd? :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ingen lyd fra PC skærm

Indlægaf Slimjay DK » 25. apr 2013 22:22

Morten Skou skrev:Kunne du så ikke lige skrive hvad løsningen var, så andre kunne få hjælp til det senere ved at se din tråd? :)


Siden hvornår er folk begyndt at søge i gamle tråde for at få hjælp :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ingen lyd fra PC skærm

Indlægaf Cena » 25. apr 2013 22:25

Slimjay DK skrev:
Morten Skou skrev:Kunne du så ikke lige skrive hvad løsningen var, så andre kunne få hjælp til det senere ved at se din tråd? :)


Siden hvornår er folk begyndt at søge i gamle tråde for at få hjælp :lol:


Haha ja enig. Det er dog ikke så slemt herinde faktisk.

Du skulle prøve at tage et kig på det officielle FUT Forum. Den ene dag talte jeg 7 nye tråde på 3 timer hvor folk spurgte om hvad Ibrahimovic pris ville være om 1 måned.

Derinde er folk nødt til at bumpe deres tråde hvert 3. minut fordi der bliver lavet så mange duplicate tråde, at mange gode forum post simpelthen drukner derinde.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ingen lyd fra PC skærm

Indlægaf bager » 25. apr 2013 22:27

Morten Skou skrev:Kunne du så ikke lige skrive hvad løsningen var, så andre kunne få hjælp til det senere ved at se din tråd? :)
Jo da. Det var så simpelt som at tage det VGA kabel, som jeg også havde sittende i ud. Selv da jeg skiftede inputtet på skærmen til HDMI virkede det ikke. VGA kablet SKULLE kobles fra først, åbenbart.
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron