Xboxlife forum

Disk Drev kaput :(

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Disk Drev kaput :(

Indlægaf kirk » 18. apr 2013 18:02

Hejsa.

Sagen er den at mit disk drev i min xbox, er kaput.
Min søn havde lånt Toy Story 3 på bibloteket og spillede det i et godt stykke tid, da han så vil have cd'en ud igen, blev den derinde, og kom om bagved den man sætter cd'en i! Så jeg blev nød til at skille det hele af!
Da jeg så får den ud, har cd'en ødelagt den funktion der gør at den kan køre ud og ind.
Så mit spørgsmål er: Kan man få en ekstern dvd drev til xbox'en?
Eller kan jeg evt kræve at biblioteket erstatter min xbox? Da der er noget uden på selve cd'en! Måske noget registerings noget??

Vh kirk
kirk
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Disk Drev kaput :(

Indlægaf Aberrant Simon » 18. apr 2013 18:18

kirk skrev:Hejsa.

Sagen er den at mit disk drev i min xbox, er kaput.
Min søn havde lånt Toy Story 3 på bibloteket og spillede det i et godt stykke tid, da han så vil have cd'en ud igen, blev den derinde, og kom om bagved den man sætter cd'en i! Så jeg blev nød til at skille det hele af!
Da jeg så får den ud, har cd'en ødelagt den funktion der gør at den kan køre ud og ind.
Så mit spørgsmål er: Kan man få en ekstern dvd drev til xbox'en?
Eller kan jeg evt kræve at biblioteket erstatter min xbox? Da der er noget uden på selve cd'en! Måske noget registerings noget??

Vh kirk


Vi havde akkurat samme problem herhjemme med en Xbox, udover vi ikke skilte Xboxen ad, men fik den ud med lidt avanceret værktøj (En hårnål, lommelugte og gaffel), det står i Bibliotekets reglement at de ikke erstatter noget og ikke har ansvar for hvad der sker, men de ville gerne gå med til, at hvis spillet var gået i stykker, skulle det dog ikke erstattes.
Jeg kondolere for dit tab.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Disk Drev kaput :(

Indlægaf CaptainKicker » 18. apr 2013 18:22

Ja lidt ironisk. Som Simon skrev, kom en af mine kammerater som pt. crasher hjemme hos os, i samme situation da han smed et spil fra bibliokteket i han havde lånt.

Hvor meget man end presser biblioteket, så rykker de sig ikke, når det kommer til ødelagt hardware pga. deres spil, hvilket er en grund til, at jeg stærkt vil anbefale ikke at låne fra biblioteket, pga. det crap det sætter på DVD'erne.

Men >heldigvis< kan du nok slippe for at skulle erstatte det evt. ødelagte spil.

Sorry med dit drev. Håber du finder en løsning.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Disk Drev kaput :(

Indlægaf kirk » 18. apr 2013 18:53

Okay - Øv bøv.... Må sku nok købe en ny så!

Hvad koster en arkade nu til dags? Jeg kan vel godt sætte min harddisk i en xbox360 arkade?
kirk
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Disk Drev kaput :(

Indlægaf Aberrant Simon » 18. apr 2013 19:00

kirk skrev:Okay - Øv bøv.... Må sku nok købe en ny så!

Hvad koster en arkade nu til dags? Jeg kan vel godt sætte min harddisk i en xbox360 arkade?


Så længe du ikke har en Slim, så ja, så kan harddisken sættes på.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Disk Drev kaput :(

Indlægaf JohnH » 18. apr 2013 19:52

kirk skrev:Okay - Øv bøv.... Må sku nok købe en ny så!

Hvad koster en arkade nu til dags? Jeg kan vel godt sætte min harddisk i en xbox360 arkade?



En brugt m/20 gb hd koster ca 650,- kr hos Gamestop, og du kan sikkert sagtens finde en brugt Slim m/250 gb hd for 1000,- , der er masser til salg herinde.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron