Xboxlife forum

4GB konsol ny harddisk - billigst?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf andeo1707 » 11. feb 2013 08:46

Hej,

Hvad er den billigste måde at opgradere en 4GB Slim konsol på? Skal man købe den originale fra Microsoft eller kan man lave nogle tricks og spare lidt monetos?
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf Mysticurse » 11. feb 2013 09:08

Er det med HDD kapacitet du tænker..? For nu til dags kan man jo bruge en USB pin eller en ekstern HDD. Selv har jeg sådan en lille pocket HDD som for strøm og det hele via USB.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf andeo1707 » 11. feb 2013 09:41

Jeg tænker netop HDD kapacitet, så spillene kan installeres på den.
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf JohnH » 11. feb 2013 09:44

Du kan købe en 320 gb hd for 599,- f.eks her
http://www.redcoon.dk/B354913-Microsoft ... erunner_dk
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf Mysticurse » 11. feb 2013 09:57

andeo1707 skrev:Jeg tænker netop HDD kapacitet, så spillene kan installeres på den.


Så vidt jeg ved skulle det heller ikke være noget problem at installere spil på en ekstern HDD;-)

Du kan evt læse lidt her: http://www.xbox.com/en-US/storage
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf WEZL_DK » 11. feb 2013 10:16

Mysticurse skrev:
andeo1707 skrev:Jeg tænker netop HDD kapacitet, så spillene kan installeres på den.


Så vidt jeg ved skulle det heller ikke være noget problem at installere spil på en ekstern HDD;-)

Du kan evt læse lidt her: http://www.xbox.com/en-US/storage


Der står ikke nogen steder at du kan bruge en ekstern harddisk. Xbox vil kun acceptere usb flashdrives, altså en usb pen, som de også bliver kaldt, og Microsofts egne xbox harddiske.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf Mysticurse » 11. feb 2013 10:20

WEZL_DK skrev:
Mysticurse skrev:
andeo1707 skrev:Jeg tænker netop HDD kapacitet, så spillene kan installeres på den.


Så vidt jeg ved skulle det heller ikke være noget problem at installere spil på en ekstern HDD;-)

Du kan evt læse lidt her: http://www.xbox.com/en-US/storage


Der står ikke nogen steder at du kan bruge en ekstern harddisk. Xbox vil kun acceptere usb flashdrives, altså en usb pen, som de også bliver kaldt, og Microsofts egne xbox harddiske.


Det virker da også ganske fint med min Intenso 2,5" pocket HDD...
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf WEZL_DK » 11. feb 2013 10:28

Ok vidste jeg ikke lige. Men xbox vil jo kun lave en partition på max 32 gb. så er vel spild af en stor harddisk....

Jeg har selv en 4 gb slim som jeg har smidt den 320 gb hdd i, som der bliver linket til, og det er jeg rigtig godt tilfreds med
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: 4GB konsol ny harddisk - billigst?

Indlægaf Mysticurse » 11. feb 2013 10:33

WEZL_DK skrev:Ok vidste jeg ikke lige. Men xbox vil jo kun lave en partition på max 32 gb. så er vel spild af en stor harddisk....


Det er også helt rigtigt. Max 32Gb.. Men resten af min HDD er reserveret til min PC. Så bruger den til begge dele. Men jo, regner man med sådan lige at skulle bruge mere end de 32Gb forløbelig. Så kan det nok bedre betale sig at købe en Xbox HDD;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron