Xboxlife forum

Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 03:46

Hey alle.

Jeg kommer nok men en ret så mærkelig råben om hjælp og jeg er nok lidt overtroisk. Jeg fik set den der udsendelse fra discovery der hedder Apocalypse|How og jeg søger nu noget udstyr til at beskytte mig selv på en måde i fremtiden hvis der nu skulle komme en epedimi af noget skidt noget.

Nu tænker i alle sammen at jeg sikkert er skør men jeg fulgte meget nøje med i min værnepligt for 6 måneder siden omkring gas og kemiske stoffer og alt andet crap og jeg har en tiltro at det nok skercen dag så vil hellere være på den sikre side.

Håber at nogen vil tage dette seriøst og ik bryde ud med alt muligt crap. Man var heller ikke forberedt på den 11 september...
Håber at høre fra jer :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf SealFox » 6. dec 2012 06:35

Kh4zy skrev:Hey alle.

Jeg kommer nok men en ret så mærkelig råben om hjælp og jeg er nok lidt overtroisk. Jeg fik set den der udsendelse fra discovery der hedder Apocalypse|How og jeg søger nu noget udstyr til at beskytte mig selv på en måde i fremtiden hvis der nu skulle komme en epedimi af noget skidt noget.

Nu tænker i alle sammen at jeg sikkert er skør men jeg fulgte meget nøje med i min værnepligt for 6 måneder siden omkring gas og kemiske stoffer og alt andet crap og jeg har en tiltro at det nok skercen dag så vil hellere være på den sikre side.

Håber at nogen vil tage dette seriøst og ik bryde ud med alt muligt crap. Man var heller ikke forberedt på den 11 september...
Håber at høre fra jer :)


Det er ikke noget man bare kan købe herhjemme,
Der er også nogle speciale regler ang salg og køb af sådan noget herhjemme.
Og det du kan finde osv fra overskudslager er for det meste gamle masker med filter der ikke virker mere.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Lasborg » 6. dec 2012 07:46

Du skal også have en armbrøst og et samuraisværd så er du klar til at zombiers kommer.

Men helt ærligt så tror jeg at det er mere sandsynligt at vi her i Danmark dør af livsstilssygdomme eller dårlig madhygiejne end af en snarlig apokalypse. Så mon ikke pengene er bedre givet ud til motion, sund mad og ingen colibakterier på pølsemaden.

Men med hensyn til filtrene i sådan en gasmaske er det så ikke noget med at de ikke holder evigt, men løber ud efter noget tid.

Men de kan i øvrigt bestilles fra amazon, og der kan du også få diverse survival kits.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf khougaard » 6. dec 2012 08:06

Du skal også lige huske at flere af de" nastye" gasser ikke kun virker igennem din vejrtrækning, men absorberes i huden, så i disse tilfælde kræves der en heldragt med masken. Bare hvis du beslutter dig for et evt køb.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf ForzaFluen » 6. dec 2012 08:51

Kh4zy skrev:Hey alle.

Jeg kommer nok men en ret så mærkelig råben om hjælp og jeg er nok lidt overtroisk. Jeg fik set den der udsendelse fra discovery der hedder Apocalypse|How og jeg søger nu noget udstyr til at beskytte mig selv på en måde i fremtiden hvis der nu skulle komme en epedimi af noget skidt noget.

Nu tænker i alle sammen at jeg sikkert er skør men jeg fulgte meget nøje med i min værnepligt for 6 måneder siden omkring gas og kemiske stoffer og alt andet crap og jeg har en tiltro at det nok skercen dag så vil hellere være på den sikre side.

Håber at nogen vil tage dette seriøst og ik bryde ud med alt muligt crap. Man var heller ikke forberedt på den 11 september...
Håber at høre fra jer :)


Det er lidt svært at tag seriøst, for hvis du virkelig havde hørt efter i en ABC krigførsel, så ville du jo vide at sådanne ting kan private ikke bare gå ud og købe, det eneste du kunne få adgang til var en gasmaske med en standard filter, som egentlig kan noget.

Og skulle du en dag hvis dommen dagen er over os i form at gas, så skal man jo have nogle meget specielle filtre i det masker og så ville du jo ikke kunne ret meget alligevel:-D

Måske denne her side kunne have det du søger :-D
http://www.417.dk/shop/gasmasker-178c1.html
ForzaFluen
 


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 10:43

Lasborg skrev:Du skal også have en armbrøst og et samuraisværd så er du klar til at zombiers kommer.

Men helt ærligt så tror jeg at det er mere sandsynligt at vi her i Danmark dør af livsstilssygdomme eller dårlig madhygiejne end af en snarlig apokalypse. Så mon ikke pengene er bedre givet ud til motion, sund mad og ingen colibakterier på pølsemaden.

Men med hensyn til filtrene i sådan en gasmaske er det så ikke noget med at de ikke holder evigt, men løber ud efter noget tid.

Men de kan i øvrigt bestilles fra amazon, og der kan du også få diverse survival kits.


Det er nu ikke "zombier" jeg er bange for. Det er bioterror og vi har misbrugt medicin de sidste mange år og der er nogle sygdomme der kan udviklse sig og være residente overfor den vaccine vi har i dag.
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Miaauw » 6. dec 2012 10:52

Jeg så også den dokumentar igår, nu er jeg 100% sikker på det er terrorister der har smittet mig med forkølelse!
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Prozel » 6. dec 2012 10:56

Den grå skal du ikke tage dig af, det er bare noget gammel USSR junk.

Billede
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf matthi » 6. dec 2012 12:34

i might be crazy, but i am also insane
matthi
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Slimjay DK » 6. dec 2012 12:56

Kh4zy skrev:
Lasborg skrev:Du skal også have en armbrøst og et samuraisværd så er du klar til at zombiers kommer.

Men helt ærligt så tror jeg at det er mere sandsynligt at vi her i Danmark dør af livsstilssygdomme eller dårlig madhygiejne end af en snarlig apokalypse. Så mon ikke pengene er bedre givet ud til motion, sund mad og ingen colibakterier på pølsemaden.

Men med hensyn til filtrene i sådan en gasmaske er det så ikke noget med at de ikke holder evigt, men løber ud efter noget tid.

Men de kan i øvrigt bestilles fra amazon, og der kan du også få diverse survival kits.


Det er nu ikke "zombier" jeg er bange for. Det er bioterror og vi har misbrugt medicin de sidste mange år og der er nogle sygdomme der kan udviklse sig og være residente overfor den vaccine vi har i dag.


Vil du så rende rundt med en gasmaske på forevigt ? :D

Carpe Diem .. Hvis du går og er bange for fremtiden og hvad den har at byde på, så får du sku et lorte liv.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 13:04

Slimjay DK skrev:
Kh4zy skrev:
Lasborg skrev:Du skal også have en armbrøst og et samuraisværd så er du klar til at zombiers kommer.

Men helt ærligt så tror jeg at det er mere sandsynligt at vi her i Danmark dør af livsstilssygdomme eller dårlig madhygiejne end af en snarlig apokalypse. Så mon ikke pengene er bedre givet ud til motion, sund mad og ingen colibakterier på pølsemaden.

Men med hensyn til filtrene i sådan en gasmaske er det så ikke noget med at de ikke holder evigt, men løber ud efter noget tid.

Men de kan i øvrigt bestilles fra amazon, og der kan du også få diverse survival kits.


Det er nu ikke "zombier" jeg er bange for. Det er bioterror og vi har misbrugt medicin de sidste mange år og der er nogle sygdomme der kan udviklse sig og være residente overfor den vaccine vi har i dag.


Vil du så rende rundt med en gasmaske på forevigt ? :D

Carpe Diem .. Hvis du går og er bange for fremtiden og hvad den har at byde på, så får du sku et lorte liv.


Hvis der havde filtre nok så jo.

Miaauw skrev:Jeg så også den dokumentar igår, nu er jeg 100% sikker på det er terrorister der har smittet mig med forkølelse!


Skriv dog noget mere seriøst. Skrev endda at jeg kun vil have seriøse svar..
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Slimjay DK » 6. dec 2012 13:09

Hvis du render rundt med en gasmaske, så bliver du med garanti anholdt, og når de har anholdt dig nok gange så bliver du spærret inde på den lukkede. Der er jo ingen normale mennesker der render rundt med en gasmaske på ..

Udover det ville du aldrig blive lukket ind i en bank, lufthavn, offentlig transport eller nogle former for forretninger. Og du vil aldrig få et job.

Grib nu dagen og lev livet ... ;)

Er du sikker på denne tråd ikke bare omhandler din træng til Kinky S/M, og du så derfor gerne vil have en gasmaske :?: :shock:
Senest rettet af Slimjay DK 6. dec 2012 13:11, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 13:09

Lidt irriterende at nogle mennesker ikke kan tage emnet seriøst.
Det kan faktisk godt lade sig gøre. Hvis vi som for mange tusinde år siden bare har været en lille celle der har udviklet sig, hvorfor fanden kan andre celler så ikke mutere/ændre sig?
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 13:10

Slimjay DK skrev:Hvis du render rundt med en gasmaske, så bliver du med garanti anholdt, og når de har anholdt dig nok gange så bliver du spærret inde på den lukkede. Der er jo ingen normale mennesker der render rundt med en gasmaske på ..

Udover det ville du aldrig blive lukket ind i en bank, lufthavn, offentlig transport eller nogle former for forretninger. Og du vil aldrig få et job.

Grib nu dagen og lev livet ... ;)


Det var ikke på den måde at jeg ville rende rundt med den i virkeligheden 24/7. Jeg ville have den derhjemme i et skab som backup hvis der skulle ske noget :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Slimjay DK » 6. dec 2012 13:12

Og hvis der skulle ske noget er du nok ikke den første der ved det , ergo kan det allerede være forsent .. Eller du kan være ude af huset når det sker, eller i den dybeste søvn .. ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster