Xboxlife forum

Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 13:16

Slimjay DK skrev:Og hvis der skulle ske noget er du nok ikke den første der ved det , ergo kan det allerede være forsent .. Eller du kan være ude af huset når det sker, eller i den dybeste søvn .. ;)


Okay, så burde USA slet ikke have beskyttelse kamre til orkaner osv? Fordi det kan være at man er ude af huset eller i den dybeste søvn? :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Madskimo » 6. dec 2012 13:22

Kh4zy skrev:
Slimjay DK skrev:Og hvis der skulle ske noget er du nok ikke den første der ved det , ergo kan det allerede være forsent .. Eller du kan være ude af huset når det sker, eller i den dybeste søvn .. ;)


Okay, så burde USA slet ikke have beskyttelse kamre til orkaner osv? Fordi det kan være at man er ude af huset eller i den dybeste søvn? :)


Der er stor forksel på en naturkatastrofe og en biokemisk angreb.. Det ene kan forudses og tildels forhindres
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 13:27

Madskimo skrev:
Kh4zy skrev:
Slimjay DK skrev:Og hvis der skulle ske noget er du nok ikke den første der ved det , ergo kan det allerede være forsent .. Eller du kan være ude af huset når det sker, eller i den dybeste søvn .. ;)


Okay, så burde USA slet ikke have beskyttelse kamre til orkaner osv? Fordi det kan være at man er ude af huset eller i den dybeste søvn? :)


Der er stor forksel på en naturkatastrofe og en biokemisk angreb.. Det ene kan forudses og tildels forhindres

Selvfølgelig ;) det var også for sjov, men mener stadig at man skal være forberedt på hvad som helst, selvfølgelig er nogle trusler større end andre, men jeg tror helt sikkert at vi får et bio angreb, eller en form for virus epidemi i den nærmeste fremtid, og det er da bedre at være forberedt på noget der måske ikke kommer alligevel, istedet for slet ikke at være :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 13:31

Men det fleste tror jeg at vi lever i et rigtig flot civiliseret samfund. Det gør vi nok også til en grænse, men hvis man egenligt følger med i verdenen, er det jo ikke ligefrem dejlige ting der sker hver dag rundt omkring :)

Folk skulle måske også den der dokumentar som jeg ik lige kan huske hvad hedder, men hvor man går ind på de forskellige punkter i verdenen hvor man egenligt indser at verdenen vi lever i, i dag er ret korrupt selvom vi ikke ligger mærke til det :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Madskimo » 6. dec 2012 13:38

Men hvad skal en gasmaske helt præcis gøre hvis der kommer en pandemi ? Hvis nogle skulle angribe os, så er det ikke bare en virus der smitter gennem luften.
Ydermere ville du nok også først finde ud af det når det var for sent - Der går som regl et par dage før symptomer begynder at vise sig.

Jeg vil godt væde på at chancen for at du dør i en bilulykke er langt større end et terrorangreb - Vil du stoppe med et færdes i trafikken?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Slimjay DK » 6. dec 2012 13:41

Verden er fuld af lort, mærklige og syge mennensker, korrupte svin, fattigdom, død og ødelæggelse.

Så må du også hellere få anskaffet nogle våben, et kæmpe lager Konservesmad, vand på flasker, nødgenerator og måske en kampvogn eller en helikopter ..

Du gør ikke en forskel ved at købe en gasmaske :)

Helt seriøst og med hånden på hjertet, så vil jeg anbefale dig at gå til lægen og få en henvisning til en psykolog, så du kan komme af med alle de bekymringer du har som du ikke kan gøre en skid ved :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 13:54

Slimjay DK skrev:Verden er fuld af lort, mærklige og syge mennensker, korrupte svin, fattigdom, død og ødelæggelse.

Så må du også hellere få anskaffet nogle våben, et kæmpe lager Konservesmad, vand på flasker, nødgenerator og måske en kampvogn eller en helikopter ..

Du gør ikke en forskel ved at købe en gasmaske :)

Helt seriøst og med hånden på hjertet, så vil jeg anbefale dig at gå til lægen og få en henvisning til en psykolog, så du kan komme af med alle de bekymringer du har som du ikke kan gøre en skid ved :wink:


Utroligt at du ikke kan se hvad jeg mener. Det er ren fakta og det er noget der er sandt, og der er en risiko ved det. Men fuck det, det sku ikke mit problem at du ikke kan se det ;)

Min hjerne er sku samlet ordenligt, så jeg fejler intet omkring min psyke :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Mr. White » 6. dec 2012 14:03

CBRN masker er ikke sådan lige at opspore. Risikoen er der, men den er betegnet lav på alle områder. Det burde du nok også have fået med under din værnepligt. ;)

Alle de der "dokumentarer" der er i omløb lige nu, de twister sandheden. Enten det, eller også så skærer de bare stykker af sandheden væk, så det ser ud som om, at jordens undergang er lige om hjørnet.
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 14:03

Men du vil så også tro at jeg er syg i hovedet fordi jeg synes at Nano teknologi er noget værre lort?
Nano kan bruges til alt muligt, men fakta er at det kan gå den forkerte vej, da man kan gøre sådan at nano udvikler sig selv. F.eks kan man have nano celler der går ind og skaber f.eks en cykel i den nærmest fremtid, og masse producere dem, men hvis det løber løbsk, så formerer den sig igen, igen, igen og igen og det vil så resultere til at man får det der hedder grey goo(mener jeg det hedder) og det er ren fakta, som viser sig at være sandt
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 14:06

Mr. White skrev:CBRN masker er ikke sådan lige at opspore. Risikoen er der, men den er betegnet lav på alle områder. Det burde du nok også have fået med under din værnepligt. ;)

Alle de der "dokumentarer" der er i omløb lige nu, de twister sandheden. Enten det, eller også så skærer de bare stykker af sandheden væk, så det ser ud som om, at jordens undergang er lige om hjørnet.


Det kan jeg sagtens tro på :) Men sådan som vi har udviklet os igennem rigtig mange år, hvorfor kan der så ikke ske en udvikling af en bestemt celle, der er resistent til vores medicin eller andet lort? Man kan sku ikke heldbrede aids, men kun holde den tilbage, så hvorfor skulle der ikke komme en ny celle frem en dag? :)

Omkring CBRN maske, så mener jeg ikke at vi fik den med. Da de skulle renses og genbruges :) - Var også i en krise i den periode da min mor døde en uge før jeg var færdig derinde, så var ikke med til optælling og aflevering af ting :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Lasborg » 6. dec 2012 14:26

Jeg tro at du, og alle andre mennesker, for den sags skyld, har umådeligt svært ved at lave en fornuftig risikoanalyse.
Som at være bange for at bade i havet fordi der kan være hajer 1000 km væk, men gladeligt hopper på trampolin i baghaven noget som langt flere kommer til skade af.

Du har en ide om at der kommer en pandemi eller nogle nano cykler eller sådan noget, og så siger din hjerne til dig at det er helt vildt farligt og lige rundt om hjørnet. Men realiteten er desværre snarere at du får cancer, det er langt mere sandsynligt.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf NorthernLiteDK » 6. dec 2012 14:31

Kh4zy skrev:Hey alle.

Jeg kommer nok men en ret så mærkelig råben om hjælp og jeg er nok lidt overtroisk. Jeg fik set den der udsendelse fra discovery der hedder Apocalypse|How og jeg søger nu noget udstyr til at beskytte mig selv på en måde i fremtiden hvis der nu skulle komme en epedimi af noget skidt noget.

Nu tænker i alle sammen at jeg sikkert er skør men jeg fulgte meget nøje med i min værnepligt for 6 måneder siden omkring gas og kemiske stoffer og alt andet crap og jeg har en tiltro at det nok skercen dag så vil hellere være på den sikre side.

Håber at nogen vil tage dette seriøst og ik bryde ud med alt muligt crap. Man var heller ikke forberedt på den 11 september...
Håber at høre fra jer :)


Gå med i hjemmeværnet så får du både gasmaske og våben,og en abc dragt
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Madskimo » 6. dec 2012 14:39

Kh4zy skrev:
Mr. White skrev:CBRN masker er ikke sådan lige at opspore. Risikoen er der, men den er betegnet lav på alle områder. Det burde du nok også have fået med under din værnepligt. ;)

Alle de der "dokumentarer" der er i omløb lige nu, de twister sandheden. Enten det, eller også så skærer de bare stykker af sandheden væk, så det ser ud som om, at jordens undergang er lige om hjørnet.


Det kan jeg sagtens tro på :) Men sådan som vi har udviklet os igennem rigtig mange år, hvorfor kan der så ikke ske en udvikling af en bestemt celle, der er resistent til vores medicin eller andet lort? Man kan sku ikke heldbrede aids, men kun holde den tilbage, så hvorfor skulle der ikke komme en ny celle frem en dag? :)

Omkring CBRN maske, så mener jeg ikke at vi fik den med. Da de skulle renses og genbruges :) - Var også i en krise i den periode da min mor døde en uge før jeg var færdig derinde, så var ikke med til optælling og aflevering af ting :)


HIV er et virus, og ikke en bakterie - Det er igen en stor forskel...
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf I Jub Jub I » 6. dec 2012 14:55

9/11 var da et mærkeligt eksempel, som sagt vil du ikke sigr du skør, men du er completely nuts bro, som der bliver så kan en blodprop eller noget andet lort også forkomme uden varsel så pas på dit helbred frem for at lyde som en paranoid amerikaner.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Slimjay DK » 6. dec 2012 14:58

Kh4zy skrev:
Slimjay DK skrev:Verden er fuld af lort, mærklige og syge mennensker, korrupte svin, fattigdom, død og ødelæggelse.

Så må du også hellere få anskaffet nogle våben, et kæmpe lager Konservesmad, vand på flasker, nødgenerator og måske en kampvogn eller en helikopter ..

Du gør ikke en forskel ved at købe en gasmaske :)

Helt seriøst og med hånden på hjertet, så vil jeg anbefale dig at gå til lægen og få en henvisning til en psykolog, så du kan komme af med alle de bekymringer du har som du ikke kan gøre en skid ved :wink:


Utroligt at du ikke kan se hvad jeg mener. Det er ren fakta og det er noget der er sandt, og der er en risiko ved det. Men fuck det, det sku ikke mit problem at du ikke kan se det ;)

Min hjerne er sku samlet ordenligt, så jeg fejler intet omkring min psyke :)


Helt utroligt at du ikke bare lever livet som det er, da du ikke kan gøre en rygende fis ved det andet, som jeg siger er det en syg verden vi lever i, og hvis du skal gå rundt med frygten for det ene og det andet, hvor fedt har man det så ?
men fuck det, det er sku ikke mit problem at du ender på den lukket ;)

Hvis din hjerne er samlet ordentligt, så kan du jo regne lidt på hvor mange der dør af kræft dagligt, hvor mange der dør i trafikken, hvor mange der bliver overfaldet, stukket ned eller bliver skudt... Jeg tror kemiske gasser / stoffer er dit mindste problem :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron