Xboxlife forum

Nokia Lumia 900

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Nokia Lumia 900

Indlægaf lassefar » 17. jul 2012 20:14

Hej allesammen.

Jeg har Pt en iphone 3gs, men vil gerne prøve noget nyt.

Jeg er sgu brændt lidt lun på en Nokia Lumia 900. Nogen der har erfaring med den ??

Hvordan er marketplace i forhold til apples ?? Smid endelig andet input hvis i har noget :D
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Nokia Lumia 900

Indlægaf Viv3ify » 17. jul 2012 20:28

Altså nu ejer jeg selv en Nokia Lumia 800. Så styresystemet er i sig selv noglelunde det samme som i 900! Markeds plasen er i forhold til apples lille, men det skyldes at der har været mere fokus på appel før i tiden. Der er dog begyndt at komme mange nye apps (Og nogle der allerede er tilgængelige på apples app store). Ellers er det alt i alt en fed mobil, den har få apps (som f.eks. Xbox ven) der kan arbejde sammen med din xbox. Og ja så syntes jeg personligt at deres menuer, og alt det bare er bedre end noget andet på markedet. Især starts skærmen som snart bliver updateret med den kommende WP 7.8 update ( http://mashable.com/2012/06/20/windows-phone-7-8/ ). Men hvis du gerne vil havde det nyeste af det nyeste, så kommer der snart en serie 8 windows mobiler, som kommer til at køre WP 8 (Som nokia lumia 800, 900 osv. ikke kan updateres til). Håber du kan bruge det til noget, og at det ikke er alt for forvirende. :)
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Nokia Lumia 900

Indlægaf lassefar » 17. jul 2012 20:33

Har man mapper som på iphonen, så man kan samle sine apps ??
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Nokia Lumia 900

Indlægaf Viv3ify » 17. jul 2012 20:36

Desværre nej. Dog vil ens spil blive samlet under Xbox live appen. De andre vil ligge i din side menu, også kan du trække dine favoriter ind på startskærmen hvis du ønsker det. :)
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Nokia Lumia 900

Indlægaf lassefar » 17. jul 2012 20:40

Okay. Kraftedme svært at bestemme sig. Man vil så gerne prøve en ny mobil. Men tør man. Mit sikre valg vil jo være at købe en iphone 4s.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Nokia Lumia 900

Indlægaf Prozel » 17. jul 2012 20:41

Jeg synes Windows Phone 7 er fedt bortset fra markedspladsen. Ikke så mange apps, og det tager så lang tid at hente dem ned ift. min tidligere Android telefoner.

Jeg har en Omnia 7.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Nokia Lumia 900

Indlægaf MollDenn » 17. jul 2012 21:13

Hvis jeg var dig vil jeg vente med at købe ny telefon.

Nokia lumia 800 & 900 kan IKKE opdateres til windows mobile 8. der kommer derimod en speciel opdatering så man kan få version 7.8, som minder om windows 8 tiles design.

Bliver fedt nu når windows 8 kommer, her til efteråret.
Deres mission er at sammensmelt kernen i styresystemet, således at du har samme grundsystem som bliver styret på din fon, tablet såsom din computer.
så de apps du måtte have, kan afhandles på ALLE dine platforme + plus systemet kan køre Native kode, som c, c++!
hvilket gør det utrolig nemt at programmere programmer og spil til enhederne. blandt andet vil det være muligt og kunne installere f.eks. LoL, Starcraft mm. på enhederne da de undersøtter Native kode =P~

evt. også se deres tablet microsoft Surface, hvor man får hele Microsoft Office pakken, inkluderet og præinstalleret i tablen 8)
arbejder selv med IT til daglig, og har lige været til konferense med Microsoft, og det ser rigtig lækkert ud med deres nye windows phone, og deres Surface tablet.

har linket til en video fra microsoft af den nye telefon og systemet her, så du kan se det i aktion :) http://www.youtube.com/watch?v=Gn4Xe_qSzng

Glæder mig selv som en gal og venter på de nye enheder kommer, så skal jeg ave mig et eksemplar af hver
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron