Xboxlife forum

Er min bærbar ved at bryde sammen?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Er min bærbar ved at bryde sammen?

Indlægaf Miaauw » 2. maj 2012 08:42

Hej :)

For godt 10 minutter siden fik jeg BSOD i godt 10 sekunder før den genstartede af sig selv, og nu gik skærmen i sort og efter nogle sekunder stod der at min skærmdriver holdte op med at virke og blev genoprettet :/
Det er første gang i de 2-3 år jeg har haft den her bærbar der har været problemer med den. Den crashede godt nok i starten da jeg fik den, men blev "Fikset" med nogle Drivere og en ekstern blæser jeg købte for at køle den endnu mere.

Er min bærbar på vej ud af døren?
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Er min bærbar ved at bryde sammen?

Indlægaf Rotator » 2. maj 2012 08:48

Det er svært at sige ud fra ovenstående. Det kan vel rent software-relateret, evt. en virus eller malware, der har lavet numre med grafikkortets driver. Dog skal det siges at jeg har oplevet noget i samme retning på min stationære og at det var ramfejl, der var problemet. Grafikkortets driver bliver indlæst i rammen under opstart og hives frem når den skal bruges. Hvis rammen leverer fejlagtig data, så crasher lortet...
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Er min bærbar ved at bryde sammen?

Indlægaf Miaauw » 2. maj 2012 08:50

Hmm, okay, sætter lige min Virus skanner igang så.

Kan også se på Nvidias drivere at der findes en nyere driver. Prøver sku også lige den så.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Er min bærbar ved at bryde sammen?

Indlægaf sorryass DK » 2. maj 2012 09:09

En 2-3 årig gammel bærbar er som regel god kandidat til at blive støvet af, indvendigt, i blæseren.
Der kan virkeligt samle sig mig i sådan en lille fyr, og det overopheder både CPU og grafikkort..
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron