Xboxlife forum

Hardware hjælp til PC

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hardware hjælp til PC

Indlægaf Rapajes » 18. apr 2012 11:18

Hejsa.

Jeg vil gerne kunne spille Diablo 3 når det udkommer her i den nærmeste fremtid. Jeg har dog kun en gammel stationær, og "can I run it" siger denne ikke lever op til minimuskravene. Spørgsmålet er således om det kan betale sig at opgradere den jeg har, eller om det vil være mere fordelagtigt at investere i en ny. Jeg vil sådan set bare bruge så få penge som muligt, og det er derfor ikke nødvendigt at spillet køre i højeste opløsning.

Jeg har absolut ingen forstand på computere, så ved kun hvad "Can i run it" siger, som er:

Billede

Billede

Sig endelig til hvis yderligere info er påkrævet.

På forhånd tak!
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf sorryass DK » 18. apr 2012 13:50

Din processor opfylder ikke minimumskravet, men kan tilsyneladende godt klare recommended :?

Nåh, nyt grafikkort ser umiddelbart ud til at være tilstrækkeligt. Men da din PC har et par år på bagen, kan du muligvis ikke få fat i et af de påkrævede grafikkort, uden at skulle skifte bundkort. Og så bliver det desværre en pebret affære.

Kan du finder ud af hvilket bundkort du har?
Søg på google, efter CPU-Z. Det bør du kunne bruge til at finde ud af hvilket bundkort du har i din maskine :)
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf Rapajes » 18. apr 2012 14:42

Ud fra CPU-Z har jeg følgende bundkort:

Billede
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf Rapajes » 21. apr 2012 13:00

Anyone? :)
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf SONICDK » 21. apr 2012 13:33

du vil ikke kunne spille det
din gpu er simpelthen for langsom
det er jo et integreret grafikkort der bliver brugt og er slet ikke beregnet til gaming og da det fra 08/09 så er det meget begrænset hva den vil kunne spille i dag

det ville være meget mere oplagt at købe en ny pc
kan anbefale den her http://www.mm-vision.dk/produkter/vispc ... e=pcsystem
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf vntqmm » 21. apr 2012 13:48

Er det en bærbar du sidder på?


SONICDK skrev:det ville være meget mere oplagt at købe en ny pc
kan anbefale den her http://www.mm-vision.dk/produkter/vispc ... e=pcsystem

Det er overkill til D3.
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf Rapajes » 21. apr 2012 14:17

vntqmm skrev:Er det en bærbar du sidder på?


SONICDK skrev:det ville være meget mere oplagt at købe en ny pc
kan anbefale den her http://www.mm-vision.dk/produkter/vispc ... e=pcsystem

Det er overkill til D3.


Nope, det er en stationær. Bruger den stort set ikke, så ville bare høre om det er muligt at komme til at spille diablo uden at skulle bruge en "formue". :)
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf Thoz » 21. apr 2012 14:19

Definer en formue og fortæl dit budget, gør det hele meget nemmere.. Også om du har lyst til at bygge selv eller købe samlet. Du kan spare en god sjat ved at bygge selv og genbruge dele fra dit gamle setup.
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf Rapajes » 21. apr 2012 14:28

Jamen havde tænkt max 1500-2000. Det eneste spil den skal kunne køre er som sagt diablo 3. Vil gerne genbruge så meget som muligt fra min gamle pc og har ikke noget imod at bygge selv.
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf M60 » 21. apr 2012 17:04

Jeg tror godt du kan spille det med de specs. Blizzard er rimeligt gode til at optimere deres spil, så de kan spilles på de fleste maskiner. Men er kører der ikke open beta lige nu? Så kan du vel bare prøve og se.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf Rapajes » 22. apr 2012 19:17

M60 skrev:Jeg tror godt du kan spille det med de specs. Blizzard er rimeligt gode til at optimere deres spil, så de kan spilles på de fleste maskiner. Men er kører der ikke open beta lige nu? Så kan du vel bare prøve og se.


Har lige prøvet at hente betaen, og den siger "your videocard is unsupported" :(
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: Hardware hjælp til PC

Indlægaf BulletEyeDk » 22. apr 2012 19:28

Tror også godt du kan trække det hvis du vel og mærke får et nyere grafikkort installeret...

Åben kabinettet op og kontroller hvilken mulighed du har for at putte et grafikkort i - selvom du har integreret grafikkort på dit bundkort, så vil der formentlig være plads til et grafikkort. Du kan evt. tage et billede af dit åbne kabinet, jeg er overbevist om at folk herinde nok skulle kunne se hvilken type grafikkort du skal lede efter.

I samme ombæring er du nødt til at kontrollere strømforsyningen, check hvor mange Watt den kan levere, nyere grafikkort kræver en del strøm, så i værste fald skal du også have en kraftigere strømforsyning.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron