Xboxlife forum

Mangler Info om bruger..

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Mangler Info om bruger..

Indlægaf tue69 » 23. maj 2012 13:32

Capiz skrev:Jamen kære alle venner her... Jeg fik af vide af de kære pølle pansere at de nok aldrig ville finde ud af noget, det var for få penge til at de ville sætte det store mandskab igang. Men at de havde ham noteret for evt fremtidige svindler.


Hvilket er det vigtigste (no offence). Policen har jo et eller andet sted ret i, at der er vigtigere ting at tage sig til. Men hvis idioten bliver ved med at scamme, eller måske bliver knaldet i noget andet (når nu han er igang med at starte sin kriminelle karriere), så ved de hvem han er.

Det kan godt være, at der ikke er egen vinding for dig lige nu, men fremadrettet gør du os alle en tjeneste ved at få politiet til at bemærke ham.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Mangler Info om bruger..

Indlægaf Capiz » 23. maj 2012 13:46

Ja ja... Det er skam heller ikke de småpenge der øderlægger min dag, og jeg er da glad for andre måske bliver hjulpet af det jeg gør...
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Mangler Info om bruger..

Indlægaf Morten Skou » 23. maj 2012 14:05

tue69 skrev:Policen har jo et eller andet sted ret i, at der er vigtigere ting at tage sig til.


Ja, at hjælpe med cykelløb, passe på veje i forbindelse med kongelige dåber eller racerløb, eller køre eskort for Maersk og familie under begravelser. Alle ting som jo er langt vigtigere end at fange kriminelle folk og hjælpe den helt normale dansker :D

Den menige politimand gør det sikkert fint, men nogle gange synes jeg at deres prioritering er underlig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Mangler Info om bruger..

Indlægaf tue69 » 23. maj 2012 14:08

Morten Skou skrev:
tue69 skrev:Policen har jo et eller andet sted ret i, at der er vigtigere ting at tage sig til.


Ja, at hjælpe med cykelløb, passe på veje i forbindelse med kongelige dåber eller racerløb, eller køre eskort for Maersk og familie under begravelser. Alle ting som jo er langt vigtigere end at fange kriminelle folk og hjælpe den helt normale dansker :D

Den menige politimand gør det sikkert fint, men nogle gange synes jeg at deres prioritering er underlig.


Ha ha - godt ord igen, må indrømme at jeg ikke lige tænkte på ovenstående. Men ja, prioriteringen kunne helt sikkert godt klare et gennemkig. Bare betjentene er der til at køre mig hjem i weekenden, efter en alt for høj aften, så er jeg tilfreds.

Så kan vi da godt fange en kriminel på vejen, bare for at sige at de har lavet et eller andet godt :P
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Mangler Info om bruger..

Indlægaf SaintRasmus » 23. maj 2012 14:41

Det er næsten som at følge "Forsvundne danskere på DR1" ;)

Håber du for fat i klumpen.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Mangler Info om bruger..

Indlægaf TU I Raven » 23. maj 2012 18:22

Hvis du har en adresse på manden, så havde jeg kørt over til ham, og givet ham nogen på hatten. igen kommer an på hvor langt der er over til vedkommende. Men det er noget forbandet svineri at snyde folk på denne måde.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Mangler Info om bruger..

Indlægaf Capiz » 23. maj 2012 18:57

Jamen han bor ca 400km væk fra mig, og en dyr bro at skulle over... så det gider jeg ikke bøvle med.. ;-(
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron