Xboxlife forum

HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Electromizer » 5. apr 2012 12:01

Nu håber jeg på at der er nogle flinke fra hovedstaden som vil hjælpe!

Mig og nogle venner skal til en koncert på onsdag d. 11, i Falconer Salen på Frederiksberg!
Og efter jeg er fra Århus har jeg ikke særlig stor erfaring med København/Frederiksberg's parkerings forhold..

Er der nogle gode råd om hvor det er let og parkere? Det behøver ikke være gratis.

Vi skal være der omkring kl. 19 og den slutter sent...

På forhånd tak!
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Electromizer » 5. apr 2012 15:33

Bump - Håber der er nogen der kan hjælpe?
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Rahbek » 5. apr 2012 16:11

Der er rimeligt mange parkeringpladser ved Frederiksberg Rådhus. Det ligger lige ved siden af, men der er nok kapløb om dem fra de andre koncertgængere :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Rahbek » 5. apr 2012 16:13

Ellers eventuelt ved frederiksberg gymnasium eller CBS. Det første ligger lige om hjørnet og det andet et lille stykke væk.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Electromizer » 5. apr 2012 18:53

Tak for info! Jeg har snakket med en del forskellige, og de lyder ikk som om det er helt håbløst.. Men vi på jo bare prøve og komme så god tid så muligt, og så tage den derfra.. Tak! :)
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Oswaldo Carillo » 5. apr 2012 21:28

Der er gratis parkering døgnet rundt ved Rosengårdscentret i Odense.
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Rahbek » 5. apr 2012 22:22

Electromizer skrev:Tak for info! Jeg har snakket med en del forskellige, og de lyder ikk som om det er helt håbløst.. Men vi på jo bare prøve og komme så god tid så muligt, og så tage den derfra.. Tak! :)


Det skulle være til at klare i den del af københavn :) np.


Oswaldo Carillo skrev:Der er gratis parkering døgnet rundt ved Rosengårdscentret i Odense.


wat
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Electromizer » 5. apr 2012 23:13

Oswaldo Carillo skrev:Der er gratis parkering døgnet rundt ved Rosengårdscentret i Odense.


Så tager vi sgu den sikre og sætter det lange ben forrest derfra!
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf WollaMan » 6. apr 2012 09:30

Vær dog opmærksom på at der er kun 2 timers gratis parkering på det meste af Frederiksberg. Jeg ved dog ikke lige om der er tidspunkter på døgnet det ikke gælder og om det gælder på helligdage og sådan. Men vær opmærksom. Det er så pisse ærgeligt at komme ned til en bøde på 510,- eller hvor meget de nu ligger på i dag.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Cowrider » 6. apr 2012 09:33

der er da en parkerings kælder lige bad bed falconer salen.
der holte jeg da jeg var inde og se ørkens sønner her for et par måneder tilbage...

der var det gratis lige pt. da de byggede om og kravede en del øverst...
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Electromizer » 6. apr 2012 17:12

WollaMan skrev:Vær dog opmærksom på at der er kun 2 timers gratis parkering på det meste af Frederiksberg. Jeg ved dog ikke lige om der er tidspunkter på døgnet det ikke gælder og om det gælder på helligdage og sådan. Men vær opmærksom. Det er så pisse ærgeligt at komme ned til en bøde på 510,- eller hvor meget de nu ligger på i dag.


Det skal vi nok, tak!

Men jeg har siddet og kigget lidt rundt, med google street view.. Og umildbart så virker parkeringspladsen bag ved rådhuset som et godt bud.. Men er der tidsbegrænsning der? Der står nogle "P-info" skilte, men det er selvfølgelig for utydelige til og læse.

Cowrider skrev:der er da en parkerings kælder lige bad bed falconer salen.
der holte jeg da jeg var inde og se ørkens sønner her for et par måneder tilbage...

der var det gratis lige pt. da de byggede om og kravede en del øverst...


Det er også en af vores muligheder, men vi er bare bange for at den lukker inden vi kommer ud fra koncerten... Den lukker nemlig kl. 1. Men tænker også den tanke, at den burde da være åben i forbindelse med koncerter, da det jo der Falconer Salens egen parkeringskælder..
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Keras » 6. apr 2012 17:35

På Frederiksberg er der 2 timers gratis parkering som stopper kl 20:00 dvs sætter du bilen efter 18:00 holder du gratis til næste morgen kl 08:00. Find du en sidevej på Falconer Allé eller Frederiksberg Allé.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Re: HJÆLP! Parkering på Frederiksberg!

Indlægaf Electromizer » 8. apr 2012 00:34

Keras skrev:På Frederiksberg er der 2 timers gratis parkering som stopper kl 20:00 dvs sætter du bilen efter 18:00 holder du gratis til næste morgen kl 08:00. Find du en sidevej på Falconer Allé eller Frederiksberg Allé.


Jeg takker for informationen! :)
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron