Xboxlife forum

Beats By Dre?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Beats By Dre?

Indlægaf Pronality » 3. mar 2012 12:58

Jeg har en ven der nok sælger dem meget billigt en af de nærmeste dage (han tabte telefonen i en kande Cult her i nat, så nu mener han at de lige så godt kunne sælges videre). De er aldrig brugt, skriv en pb hvis du er interesserede.
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Slimjay DK » 3. mar 2012 15:07

SOLO HD har ellers lige været på bud til 999 i Fona ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Morten Skou » 3. mar 2012 17:05

Jeg havde Beats By Dre i ca. 10 dage, og var enormt skuffet over lydkvaliteten. Den aktive noise-cancellation gør desværre også, at der er en konstant hyletone i dem, som jeg ganske enkelt ikke kunne leve med. Jeg byttede dem og købte et par Denon i stedet, som er langt bedre - men de kommer til gengæld i en knapt så fancy kasse, og Dre går ikke rundt med dem i hans musikvideoer (men bruger dem sikkert i studiet ;-)).

Hifiklubben har en række ret gode hørebøffer:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... edtelefon/

Jeg har dem her:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... n_sort.htm

Har prøvet dem her, som også er ret lækre:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... n_sort.htm

.. og regner med at købe et af disse meget snart:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... n_sort.htm

Før du eventuelt køber et par Beats By Dre, så prøv at tjekke lydkvaliteten ud med f.eks. din iPod eller hvad du nu forventer at bruge dem til. Derefter så skrid ned i Hifiklubben og gør det samme dernede med de hørebøffer som de sælger.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Beats By Dre?

Indlægaf M60 » 3. mar 2012 18:19

Kan også anbefale at lytte til hovedtelefonen inden du køber den, hvis du har mulighed for det. Det er ret individuelt hvad der er "god lyd". BBD er ekstremt bass-tunge. Det er, for nogen, er det bedste der kan gøres ved musik. Mens det for andre kan være ødelæggende for lydbilledet.
Senest rettet af M60 3. mar 2012 18:20, rettet i alt 1 gang.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Slimjay DK » 3. mar 2012 18:20

Mig bekendt er det er kun Studio modellen der har Noise cancellation ..

Men som Morten skriver, går ned i forretningen og lyt og husk at tage din egen musik med .. Vi høre alle forskelligt ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Habengut » 3. mar 2012 18:47

Jeg har et par Beats Studio.. Og det er simpelthen så lækker lyd.. Uden at skulle gå i detaljer, så hvis du hører meget med tung bass så er disse hørebøffer rent guf!.. Skide være med at "alle" har dem.. Det er DIG der har luksus-lyd i ørene. Lad være med at lade dig afskrække fordi mange har dem. Det er lidt ligesom dem som vælger en Android telefon frem for en iPhone, fordi alle andre har dem.. Man kan sikkert få noget bedre til prisen, men Studio-modellen er bare gennemtænkt all-around. Lækkert design, fremragende lyd, smart koncept med at folde sammen og smide i en lille taske + noise cancellation. Kan stærkt anbefale et par beats!!. De varmer sgu så lækkert om ørene ! :P
Habengut
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Warmingmand » 3. mar 2012 22:21

Nu har jeg selv prøvet diverse headset det sidste stykke tid, alt lige fra B&O til Beats, jeg har selv købt et par Nixon fordi jeg ikke ville ride med på Beats bølgen... men jeg er fuldstændig enig i at Beats har en rigtig god lyd og udentvivl et lækkert produkt, men hvis du har pengene til det så go for it! :)
Warmingmand
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Meistar » 4. mar 2012 02:08

Chaui skrev:Hvad angår de der Beats ting, så aner jeg intet om det, ved bare de koster kassen. Men Lad vær med og lytte til en som Meistar der mener ting bliver dårligere af at mange har det. Han vil være personen der har det først og så senere hakke på andre for at købe noget som var sejt dengang han havde det og ikke længere.


Lol lol lol. Jeg har på intet tidspunkt sagt at fordi størstedelen ejer dem gør det dem dårligere.
Hvis du nu læser hvad jeg skriver, så skriver at BBD har god lyd, ingen tvivl om det, men det er ikke det du betaler for.

Det fint nok du sætter mig i en bås, så lad mig gøre det samme.
Du er personen der har spenderet alt for mange penge på noget overpriced mærkelort, og nu føler du at du skal forsvare dit køb. I og med jeg rakker ned på et produkt som du højst sandsyneligvis har købt, føler du også jeg rakker ned på dig.
Uanset hvad andre vil sige, test for den sags skyld eller sammenligninger, så vil du, hvis dit produkt så stod som det dårligeste, vil du altid grave så dybt du kan for at finde argumenter for dette ikke er sandt.

Lad mig skrive det klart. BBD har god lyd, det har de, men ikke til den pris du betaler. Så hvorfor ikke få nogle høretelefoner der er meget bedre i lydkvalitet, plus at du samtidig ikke bare følger strømmen og køber det der virker som et easy-pick?

Til trådstarter, lad vær med at lytte til en person som Chaui, han er den person der ikke vil kunne holde sig objektivt til denne diskussion.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Rasmusdc » 4. mar 2012 10:05

Beats by dre er på ingen måder en god hovedtelefon,

Men hvis det er det eneste man normalt har hørt, så ja så kan det jo være imponerende med BASS.

De minder mig om de gamle 280krs høretelefoner man kunne købe med batteri i. hvor der sad en vibrator i selve puderne, og så skabte det vibrationer som "føles" som bass, ergo man endte med noget der virkede vildt.

Bygge kvaliteten er derudover desværre også elendig, havde den dyre variant været 200-300krs headphones så ville jeg måske sige.. mjaahhh..

men det er det ikke, og selv der kan jeg købe et par superlux, som blæser disse ad helvede til.

http://www.thomann.de/dk/superlux_hd668_b.htm

selv sådan et sæt vil spille markant bedre end Beats og hehe der snakker vi under 30 euro.

Min mate hørte 20 sekunder på mine AKG K240Studio og derefter var han solgt, og han HADER hans Beats i dag.

Personligt er jeg meget til AKG lyden men der er mange andre gode sæt.. men vil du have noget forstærker frit så vil jeg anbefale dig et sæt.

K240 Studio Mark II med XXL drivers, Mark II betyder det er den nye udgave, samme som Mark I enhedsmæssigt, men du får 2 hovedtelefon kabler med (den har Mini XLR i selve hovedtelefonen så du kan skifte) + 2 pude typer. den koster 999.
Studio betyder den er LAV modstand = den kan drives af simple apperater, som telefoner / ipods / pc uden at blive forstærket.

har selv i USA købt et sæt K701´ere der ligger derhjemme, de kan fåes i USA til 1200kr (dk pris over 2k) det er super høretelefoner, og reference lyd, men de KRÆVER en forstærker, og en TUBE amp til dem giver en dejlig lyd.

det jeg godt kan lide ved K240´ere og K701´erne er det er .. hele øret er inde i hovedtelefonen, bryder mig ikke om den sidder på ørene...

derudover er der mærker som..

beyerdynamic eller Stax.

Men til de penge du vil give for Beats så kan du få mange mange mange HIGH end produkter.

Jeg må indrømme det kan godt være BEATS er godt solgt, og et main stream produkt, men det gør dem intet værd, fatter overhovedet ikke Monster vil stå bag dem..

Skal det være lidt billigere og DESIGN .. så er der måske AIAIAI TMA-1
http://aiaiai.dk/store/headphones/tma-1

De er rost... som ok høretelefoner, det er on ear... men de har noget fedt over sig.. de er utroligt simpelt design.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Beats By Dre?

Indlægaf KevinKes » 4. mar 2012 11:39

Jeg er glad for mine beats :)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Slimjay DK » 4. mar 2012 12:28

Hvad er godt eller skidt ?? ..

Som skrevet tidligere så tag ned og lyt nogle forskellige modeller, derefter tag folks meninger her og print dem ud og tør røv i dem, det er jo en omgang mudderkast uden lige ala "min far er stærkere end din far" :) ..

Når Rasmusdc's holdning er at "Beats by dre er på ingen måder en god hovedtelefon" hvor seriøs er han så lige ? det er ihvertfald ikke en jeg vil satse mine penge på #-o =D> og jeg behøver vel ikke at nævne Meistar's udtalelser :lol:

Vi lytter alle forskelligt, så hvad der lyder godt i mine ører behøver ikke at lyde godt i dine ...

Så et godt råd : Lyt lortet og vælg ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Meistar » 4. mar 2012 13:43

SlimJay DK, kender du udtrykket 'fej for din egen dør før du fejer for andres'

Det nytter ikke noget at du skriver det hele er mudderkastning for så selv at smide en klump efter både Rasmus' og mine indlæg.
Dårlig stil.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Meistar » 4. mar 2012 14:14

Trådstarter, der er en masse der vil sige god for BBD og omvendt.
Det bedste er, som andre også har forslået, at lytte til nogle forskellige og så bedøm selv hvad du mener DU bør købe.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Beats By Dre?

Indlægaf Combio » 4. mar 2012 17:46

Jeg har ikke prøvet Beats By Dre, men har da et par hovedtelefoner jeg stærkt kan anbefale. Det hedder V-Moda Crossfades LP, men der findes også en LP2'er.
Man kan ikke købe dem i Danmark, så jeg købte dem via amazon i Tyskland, og tro mig, det er ingen skuffelse!
Tjek nogle anmeldelser, det kan jo være det var noget for dig. De har rigtig god lyd!
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Beats By Dre?

Indlægaf nonameneo » 4. mar 2012 20:23

Kan se de har BBD Solo på tilbud i Elgiganten den kommende uge for 999,- ligesom de havde i Fona.
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron