Xboxlife forum

Ny skærm

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ny skærm

Indlægaf Kongstad » 4. feb 2012 13:11

heeey :) jeg skal bruge en ny Skærm til at spille på med min xbox, den skal ikke bruges til andet :b men ved ikke så meget om det. den skal være 23-25-27 tommer eller noget i den stil. pris betyder ikke så meget. det skal bare se godt ud når jeg spiller :) så ville bare lige høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at finde noget jeg kan bruge ? :) (der er HDMI i min xbox)
Kongstad
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Ny skærm

Indlægaf khougaard » 4. feb 2012 21:03

Tjek Flatpanels.dk de har et par gode købanbefalinger og der kan du også finde en stribe kompetente folk der kan guide dig lidt mere, end gennemsnits xboxliferen :-) Meeen hvorfor ikke en lidt større skærm, når det nu kun er til xbox??
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Ny skærm

Indlægaf Kongstad » 5. feb 2012 01:40

Fordi jeg er meget ude og spille ved mine venner :) så det bare til at tage med rundt. har også et 40 tommer i forvejen :b
Kongstad
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Ny skærm

Indlægaf DanniLaursen » 5. feb 2012 11:23

Jeg har selv købt denne skærm Asus VK278Q Black 27" den er virkelig lækker... Alt køre meget bedre nu efter jeg har skiftet.. jeg gav også kun 2500.- kr for den hos happii.dk
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Ny skærm

Indlægaf Kongstad » 5. feb 2012 15:40

den ser sku også lækker ud :)
Kongstad
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Ny skærm

Indlægaf DanniLaursen » 6. feb 2012 00:47

Den er super Nice... Det meget bedre af bruge monitor ind et tv, der 1000 gange bedre respons tid på og det kan virkelig mærkes......

Den er virkelig alle pengene vær og meget mere til...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron