Xboxlife forum

Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf polakski » 27. dec 2011 11:07

Hej

Jeg er så super træt af at min snart 5 årige knægt kun gider spille hydro thunder med rat og pedaler.

Har i forslag til spil både single og multiplayer spil, arcade eller disk. som er fede til joypad only.

glædelig jul
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf KIAMMI » 27. dec 2011 11:36

rayman orgins, er ungerne rigtig glade for (de er 4 og 6 år)
det gode ved spillet er , at man kan spille op til 4 pers.
og folk kan hoppe ud og ind af spillet som det passer dem, uden at det ødelægger spillets flow.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf centric dk » 27. dec 2011 11:51

Samtlige LEGO [franchise title] spil er gode bud. Det er også underholdende for forældrene! De seneste 4-5 spil har også super en coop mode hvor en nybegynder og en ekspert kan spille sammen uden problemer.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf Blodbad » 27. dec 2011 11:54

centric dk skrev:Samtlige LEGO [franchise title] spil er gode bud. Det er også underholdende for forældrene! De seneste 4-5 spil har også super en coop mode hvor en nybegynder og en ekspert kan spille sammen uden problemer.

+1, min ældste knægt gider ikke spille andet.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf spif2001 » 27. dec 2011 12:04

Det nye Skylanders er mine ungers julehit, og de spiller det så snart de får lov til at bruge konsollen.
Største plusser: der er dansk tekst og TALE i spillet, og der er figurer som ungerne kan lege med off-console.
Største minusser: det er dyrt og man kan (læs:skal) købe ekstra figurer - Pokémon syndromet.

Ældre spil som mine unger har været glade for, og som jeg også synes er rigtig gode:
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
LEGO spillene
Sonic & SEGA All-Stars Racing (a la Mario Kart)
Toy Story 3
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf Cowrider » 27. dec 2011 12:08

Jeg kan anbefalde Toy story 3.. min knægt på 3 år kan finde ud af det.. nogle gange måske lige et spørgsmål eller 2 han har. men ellers elsker han at løbe rundt i det store landskab med buzz, woody eller jessy... det er jo alt fra fange tyve, til tage billeder, skyde rumvæsner mm.. :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf annamic » 27. dec 2011 12:51

spif2001 skrev:Det nye Skylanders er mine ungers julehit


Også her i hytten!

Fantastik spil og meget nemt at gå til ... og ja, det triste er blot at man "skal" købe en masse ekstra figuer, men det er vel ikke meget anderledes end alle de maps, avatar-stuff, etc., som vi andre køber 8)

Edit:
Kan også anbefale Disney Universe - det har jeg da spillet en del med yngste (2-player).
annamic
Niveau 4
 
Indlæg: 560
By: Vallensbæk Strand


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf xsoenx » 27. dec 2011 13:18

Cowrider skrev:Jeg kan anbefalde Toy story 3.. min knægt på 3 år kan finde ud af det.. nogle gange måske lige et spørgsmål eller 2 han har. men ellers elsker han at løbe rundt i det store landskab med buzz, woody eller jessy... det er jo alt fra fange tyve, til tage billeder, skyde rumvæsner mm.. :)

Enig spillede det co-op sammen med min 19 årig fætter og vi havde det sjovt hele vejen :)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf Slimjay DK » 27. dec 2011 14:41

lol, spillede det co-op med min 19 årige fætter .. godt svar når han søger børnespil til en 5 årig :)

The Legend of Spyro : Dawn Of the Dragon er med dansk tale, så det kunne også være et bud, og det kan sikkert fås billigt, da det ikke er helt nyt ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf polakski » 27. dec 2011 15:17

Jeg takker og kaster mig over lego spillene. jeg prøvede godt nok demoen af clonewars. og det var rimeligt komplekst syntes jeg. brugtbiks her kommer jeg :)

findes der egenlig børnejoypads til xb?
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf ALIE » 27. dec 2011 19:36

vis du for mulighed. PSONE og de mange disney platformer og andre børn spil fra den tid. de havde dansk tale den gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf centric dk » 27. dec 2011 20:02

polakski skrev:Jeg takker og kaster mig over lego spillene. jeg prøvede godt nok demoen af clonewars. og det var rimeligt komplekst syntes jeg. brugtbiks her kommer jeg :)

Start med det spil der har flest personer/karakterer som dine børn kender, så er der større chance for at de finder det interessant.
Og husk at LEGO-spillene er lavet så man ikke kan alt første gang man spiller en bane, men først anden gang i "frit spil"-mode og først efter man har samlet mindst én figur i hver klasse. Med andre ord, fokuser på at have det sjovt, og kom igennem banerne i stedet for at skulle gøre alt i hver eneste bane.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Børnespil til 5 årig? både SP og MP

Indlægaf Stine76 » 29. dec 2011 23:56

Alle Lego spillene hitter her - hos både mor og børn:D

Vi hentede desuden demoen til Rayman Origins og mine drenge var fuldstændigt flade af grin over det - såå det skal vist indkøbes næste gang:)
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron